Google AdWords καμπάνια για την παγκόσμια ημέρα γυναίκας από το ΙΑΣΩ General στην idcs, business unit της Intelligent Media
Την καμπάνια Google AdWords του ΙΑΣΩ General για την παγκόσμια ημέρα γυναίκας επιμελήθηκε η idcs, business unit της Intelligent Media. Η δομή της καμπάνιας χωρίστηκε σε search αλλά και display ads έτσι ώστε μέσω μίας πολυκριτηριακής στόχευσης, να στοχευθεί σωστά όλο το επιθυμητό κοινό και να έρθουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Η καμπάνια διήρκησε 18 ημέρες.
Με βασική επικοινωνία και motto: «Είσαι ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ! Φρόντισε τον εαυτό σου!» για την ημέρα της γυναίκας, η κλινική ΙΑΣΩ General επικοινώνησε 4 πακέτα προσφορών διαφορετικών εξετάσεων. Κύριος στόχος της καμπάνιας ήταν να καλέσει ο καταναλωτής την κλινική ή να συμπληρώσει τη φόρμα ενδιαφέροντος. Για το καλύτερο performance της καμπάνιας, η idcs σχεδίασε ειδικά διαμορφωμένη landing page που κατηύθυνε τον ενδιαφερόμενο να προβεί σε επικοινωνία με την κλινική. Μεγάλη έμφαση δόθηκε στο on-going optimization της καμπάνιας για να «φέρει» όσο το δυνατόν περισσότερα αλλά και ποιοτικότερα αποτελέσματα.