Βελτιώστε την εμπειρία του πελάτη στα καταστήματα λιανικής μέσω της ψηφιακής σήμανσης

Αναρτήθηκε από Georgios Tsintzilonis την Τρίτη, 16 Αύγουστος 2016. στην κατηγορία Digital Signage

retail digital signage

Οι αλυσίδες λιανικού εμπορίου που από την ψηφιακή παρουσία οδηγούνται και στη φυσική παρουσία ή αντιστρόφως, γνωρίζουν καλά τα πλεονεκτήματα του συνδυασμού της ψηφιακής εμπειρίας με τον φυσικό κόσμο. Οι καταναλωτές γίνονται όλο και περισσότερο γνώστες των ψηφιακών τεχνολογιών και ολοένα και περισσότερο αναμένουν μία συναφή εικόνα από έναν λιανέμπορο, είτε μπαίνουν σε ένα φυσικό κατάστημα ή επισκέπτονται το e-shop του. Πολλοί λιανέμποροι επιλέγουν την ψηφιακή σήμανση ως ένα δευτερεύον εργαλείο πώλησης που μπορεί να προσφέρει πληροφορίες, οδηγίες κατεύθυνσης και να προωθήσει τις πωλήσεις προϊόντων, και όλα αυτά με πλήρως αυτοματοποιημένο τρόπο.

Ψηφιακή σήμανση για την ασφάλεια στο χώρο εργασίας

Αναρτήθηκε από Georgios Tsintzilonis την Κυριακή, 20 Μάρτιος 2016. στην κατηγορία Digital Signage

ψηφιακή σήμανση και εργασιακή ασφάλεια

Η ανάγκη για την τήρηση των κανόνων ασφάλειας στους χώρους εργασίας είναι ένα θέμα που αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία τα τελευταία χρόνια. Εξαιτίας αυτού του γεγονότος, εταιρείες ανά τον κόσμο ξεκινούν να υιοθετούν την τεχνολογία της ψηφιακής σήμανσης για να επεκτείνουν τη δυνατότητα και τη συχνότητας επικοινωνίας με τους εργαζομένους τους.

Η ψηφιακή σήμανση μπορεί να βοηθήσει τους επαγγελματίες σε κάθε χώρο να επικοινωνήσουν κρίσιμες πληροφορίες πιο αποτελεσματικά, να αυξήσουν τον αριθμό των εργαζομένων που θα λάβουν ένα συγκεκριμένο μήνυμα και να βοηθήσουν γενικά το προσωπικό και τους επισκέπτες ενός συγκεκριμένου εργασιακού χώρου να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε εσωτερική ή εξωτερική απειλή ή κίνδυνο.

Προώθηση της δημόσιας υγείας μέσα από την ψηφιακή σήμανση σε ιδιωτικές κλινικές και διαγνωστικά κέντρα

Αναρτήθηκε από Georgios Tsintzilonis την Τρίτη, 01 Μάρτιος 2016. στην κατηγορία Digital Signage

digital signage σε ιδιωτικές κλινικές και διαγνωστικά κέντρα

Συστήματα ψηφιακής σήμανσης σε χώρους παροχής υπηρεσιών υγείας

Οι ιδιωτικές κλινικές και γενικότερα οι χώροι παροχής υπηρεσιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας υγείας, χαρακτηρίζονται σχεδόν πάντα ως τοποθεσίες με αρκετό κόσμο, στις οποίες κάποιος είναι σχετικά δύσκολο να βρει αυτό που ψάχνει. Τα τελευταία χρόνια, η χρήση συστημάτων ψηφιακής σήμανσης, έχει προσφέρει τη δυνατότητα για δυναμική πληροφόρηση των πελατών εντός των χώρων των κλινικών και των διαγνωστικών κέντρων

Πώς να δημιουργήσετε έσοδα από την ψηφιακή σήμανση (digital signage)

Αναρτήθηκε από Georgios Tsintzilonis την Τρίτη, 05 Ιανουάριος 2016. στην κατηγορία Digital Signage

 αποκτήστε έσοδα από το digital signage

Με την εξέλιξη της τεχνολογίας και τις νέες εφαρμογές ψηφιακής σήμανσης που συνδυάζουν τεχνολογίες απεικόνισης και mobile, υπάρχουν πλέον διάφοροι τρόποι με τους οποίους μία εγκατάσταση ψηφιακής σήμανσης μπορεί να γίνει πηγή εσόδων.

Internet of Things: Τι είναι και πως μπορεί να αλλάξει τη ζωή μας;

Αναρτήθηκε από Georgios Tsintzilonis την Κυριακή, 11 Οκτώβριος 2015. στην κατηγορία Intelligent Media

Internet of Things

Photo courtesy of icto.co

Συχνά οι άνθρωποι, ακούγοντας τον όρο Internet of Things (IoT) φαντάζονται «έξυπνα» αυτοκίνητα, «έξυπνες» πόλεις και «έξυπνες» κινητές συσκευές.

Στην πραγματικότητα το IoT είναι όλα αυτά τα πράγματα αλλά και πολύ περισσότερα. Στον πιο απλουστευμένο ορισμό του, το ΙοΤ είναι η εφαρμογή αισθητήρων, τεχνολογίας πληροφοριών και δικτυακών τεχνολογιών για τη σύνδεση δισεκατομμυρίων συσκευών σε όλο τον κόσμο. Αυτή η διασύνδεση επιτρέπει την ανάπτυξη νέων «έξυπνων» εφαρμογών, την εξαγωγή στατιστικών δεδομένων και την ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών μοντέλων που θα έχουν ως αποτέλεσμα έναν καθαρότερο και πιο βιώσιμο τρόπο ζωής. Όπως και τα δισεκατομμύρια των υπαρχόντων διασυνδεδεμένων υπολογιστικών συσκευών (PCs, κινητά τηλέφωνα, κλπ) έχουν δημιουργήσει νέες εφαρμογές και επιχειρηματικά μοντέλα όπως μηχανές αναζήτησης, emails, ηλεκτρονικό εμπόριο και social media, το ΙοΤ έχει τη δυναμική να εξελίξει την ανθρωπότητα με τρόπους που δεν μπορούμε ούτε καν να φανταστούμε ακόμα.

<<  1 2 3 [45 6 7 8  >>  

Τα business units της Intelligent Media

  • idcs
  • babyzone
  • CareHub
  • Digital Doctor
  • meteofarm.gr

Intelligent Media-logo

Κώστα Βάρναλη 54 Χαλάνδρι, 15233
T: 210.68.56.820
E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Μην χάσετε τις τελευταίες ενημερώσεις!
Συνδεθείτε μαζί μας.

facebook f   twitter f   linkedin f   youtube f

Intelligent Media map
blog