Ψηφιακή σήμανση στα Τραπεζικά Ιδρύματα

Αναρτήθηκε από Aliki Mitropoulou την Κυριακή, 01 Οκτώβριος 2017. στην κατηγορία Digital Signage

Τα πλεονεκτήματα και οι πρακτικές

Digital Signage in Banking

Στον χώρο της ψηφιακής σήμανσης, όλοι γνωρίζουμε ότι οι τράπεζες είναι από τους πρώτους κλάδους που υιοθέτησαν την ψηφιακή σήμανση στην επικοινωνιακή τους στρατηγική. Δεν είναι λοιπόν περίεργο που ο κλάδος αυτός, επιλέγει και μετά από τόσα χρόνια να ενστερνιστεί ξανά τη νέα και σαφώς πιο εξελιγμένη μορφή της ψηφιακής σήμανσης.

Η ψηφιακή σήμανση στο χώρο των γυμναστηρίων

Αναρτήθηκε από Aliki Mitropoulou την Δευτέρα, 04 Σεπτέμβριος 2017. στην κατηγορία Digital Signage

ψηφιακή σήμανση στο γυμναστήριο

Το “healthy way of life” έχει αρχίσει δραστικά να μπαίνει στις ζωές μας, καθώς όλο και περισσότερος κόσμος αντιλαμβάνεται τα προτερήματα της άσκησης και της σωστής και υγιεινής διατροφής. Πόσες φορές έχουμε δει ανθρώπους σε πλήρη αθλητική ενδυμασία να τρέχουν στο δρόμο ή να κάνουν ποδήλατο; Πόσος κόσμος πηγαίνει εντατικά, ακόμα και φανατικά στο γυμναστήριο όχι μόνο για να χρησιμοποιήσει όργανα αλλά για να κάνει pilates ή yoga ή κάποιο άλλο πρόγραμμα που θα τον ενδυναμώσει και θα τον χαλαρώσει παράλληλα από το άγχος της καθημερινότητας;

Κανάλι ψηφιακής σήμανσης: Απαραίτητα στοιχεία για να το κάνετε αποδοτικό

Αναρτήθηκε από Aliki Mitropoulou την Δευτέρα, 28 Αύγουστος 2017. στην κατηγορία Digital Signage

αποτελεσματική ψηφιακή σήμανση

Η ψηφιακή σήμανση, από τη στιγμή που άρχισε να αναπτύσσεται σαν τεχνολογία, αποτελούσε ένα βασικό μέσο ενημέρωσης και διαφήμισης το οποίο ήταν έτσι σχεδιασμένο ώστε να προσελκύει το βλέμμα του περαστικού/καταναλωτή. Στόχος της ήταν πάντα να τραβάει την προσοχή με απώτερο σκοπό να εισέρχεται ο εκάστοτε «θεατής» σε κάποιο κατάστημα ή να πληροφορείται για μία υπηρεσία ή κάποιο προϊόν.

Από την αρχή της, αλλά ειδικότερα τώρα, η ψηφιακή σήμανση αποτελεί ένα από τα αποτελεσματικότερα μέσα προώθησης. Είναι αδιαμφισβήτητα το μέσο το οποίο «τραβάει» περισσότερο απ’ οποιοδήποτε άλλο την προσοχή των καταναλωτών, καθώς βρίσκεται συνήθως στο σημείο της πώλησης ή ενός άλλου σημείου ενδιαφέροντος.

Ψηφιακή σήμανση σε καταστήματα λιανικής.

Αναρτήθηκε από Aliki Mitropoulou την Τρίτη, 01 Αύγουστος 2017. στην κατηγορία Digital Signage

6 τρόποι για να αυξήσετε την πιστότητα των καταναλωτών σας.

ψηφιακή σήμανση σε καταστήματα λιανικής πώλησης

Η ψηφιακή σήμανση έχει προχωρήσει και εξελιχθεί τόσο πολύ που κανείς δεν μπορεί να πει ότι απλά αντικαθιστά τις στατικές αφίσες ή φυλλάδια μέσα στο κατάστημα λιανικής πώλησης. H ψηφιακή σήμανση μεταβάλλεται και σταματάει να είναι μόνο ένα μέσο ενημέρωσης και πληροφόρησης.

Πλέον, η τοποθέτηση των ειδικών monitors στο κατάστημα δεν είναι η μόνη λύση. Πλέον μπορείτε να δημιουργήσετε την απόλυτη digital παρουσία σας και μέσα στο φυσικό κατάστημα, δημιουργώντας ένα αίσθημα οικειότητας αλλά και θαυμασμού παράλληλα στους καταναλωτές σας.

Τα monitors πλέον δεν προβάλουν απλά βίντεο ή στατικές εικόνες, αλλά είναι διαδραστικά. Αυτό τι σημαίνει; Σημαίνει ότι το monitors μπορεί να είναι touch και να υποστηρίζει κάποια εφαρμογή ειδικά σχεδιασμένη για την προώθηση των διαθέσιμων προϊόντων του καταστήματός σας. Σημαίνει επίσης, ότι μπορεί πλέον να συνδεθεί και με όλες τις κινητές συσκευές του καταναλωτή όπως το κινητό του, στέλνοντας όλων των ειδών τα μηνύματα, από προωθητικά μέχρι και ευχαριστήρια, και όλα αυτά προσωποποιημένα.

Έξυπνο Ξενοδοχείο και Ψηφιακή Σήμανση

Αναρτήθηκε από Aliki Mitropoulou την Τετάρτη, 19 Ιούλιος 2017. στην κατηγορία Digital Signage

Ψηφιακή σήμανση στο ξενοδοχείο

Το μέλλον των ξενοδοχείων – όπως και των περισσότερων επιχειρήσεων φυσικά - είναι ψηφιακό. Κυρίως όμως στον κλάδο των τουριστικών, όπου οι πελάτες/καταναλωτές πρέπει να επεξεργαστούν πολύ μεγάλο όγκο πληροφορίας, είναι απαραίτητο να γίνει η μετάβαση από σταθερούς και έντυπους τρόπους πληροφόρησης (φυλλάδια, αφίσες) του κοινού σε ψηφιακούς.

Η ψηφιακή πληροφόρηση είναι ίσως μέχρι στιγμής ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας μίας επιχείρησης, και πόσο μάλλον ενός ξενοδοχείου, με το κοινό της. Οι απεριόριστες δυνατότητες και τρόποι προβολής οποιουδήποτε είδους περιεχομένου (video, εικόνα), την τοποθετούν αυτόματα στα καλύτερα μέσα προβολής και ανάδειξης μίας υπηρεσίας.

<<  1 [23 4 5 6  >>  

Τα business units της Intelligent Media

  • idcs
  • babyzone
  • CareHub
  • Digital Doctor
  • meteofarm.gr

Intelligent Media-logo

Κώστα Βάρναλη 54 Χαλάνδρι, 15233
T: 210.68.56.820
E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Μην χάσετε τις τελευταίες ενημερώσεις!
Συνδεθείτε μαζί μας.

facebook f   twitter f   linkedin f   youtube f

Intelligent Media map
blog