
Η ψηφιακή σήμανση πλέον βρίσκεται παντού. Κυρίως στο εξωτερικό (σίγουρα όλοι μας έχουμε δει σε κάποιο ταξίδι μας) αλλά και στην Ελλάδα έχει αρχίσει να αποκτά μεγάλο κοινό και υποστηρικτές, μιας και τα πλεονεκτήματά της, τα οποία αφορούν τους περισσότερους επιχειρηματικούς κλάδους, είναι πολλά.
Για να λύσουμε τις (απόλυτα λογικές) απορίες σας όπως, «πως θα βοηθήσει την επιχείρησή μου;» ή «αξίζει να επενδύσω στην ψηφιακή σήμανση;» παρακάτω σας παρουσιάζουμε στατιστικά τα οποία έχουν προκύψει από έρευνες που έχουν γίνει και παρουσιάζουν τα προτερήματα της ψηφιακής σήμανσης συγκριτικά με κάποια άλλα μέσα προώθησης.