3 τρόποι για να αποκτήσετε ένα πολύ πιστό κοινό με την ψηφιακή σήμανση

Αναρτήθηκε από Aliki Mitropoulou την Τρίτη, 07 Νοέμβριος 2017. στην κατηγορία Digital Signage

 Digital signage window

Εταιρείες όπως η Apple, έχουν δουλέψει πολύ σκληρά για να δημιουργήσουν την εικόνα που έχουν σήμερα. Έχουν χτίσει ένα brand image, το οποίο δεν περιστρέφεται μόνο γύρω από τα προϊόντα τους, αλλά γύρω από το lifestyle και την επιθυμία των καταναλωτών να υιοθετήσουν ένα lifestyle το οποίο μπορεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο τους αντιλαμβάνεται ο περίγυρός τους. Στην περίπτωση της Apple, να τους εντάξει σε ένα luxury lifestyle.

5 δεδομένα που αποδεικνύουν ότι η ψηφιακή σήμανση είναι ένα από τα καλύτερα μέσα προώθησης

Αναρτήθηκε από Aliki Mitropoulou την Δευτέρα, 23 Οκτώβριος 2017. στην κατηγορία Digital Signage

Ψηφιακή σήμανση

Η ψηφιακή σήμανση πλέον βρίσκεται παντού. Κυρίως στο εξωτερικό (σίγουρα όλοι μας έχουμε δει σε κάποιο ταξίδι μας) αλλά και στην Ελλάδα έχει αρχίσει να αποκτά μεγάλο κοινό και υποστηρικτές, μιας και τα πλεονεκτήματά της, τα οποία αφορούν τους περισσότερους επιχειρηματικούς κλάδους, είναι πολλά.

Για να λύσουμε τις (απόλυτα λογικές) απορίες σας όπως, «πως θα βοηθήσει την επιχείρησή μου;» ή «αξίζει να επενδύσω στην ψηφιακή σήμανση;» παρακάτω σας παρουσιάζουμε στατιστικά τα οποία έχουν προκύψει από έρευνες που έχουν γίνει και παρουσιάζουν τα προτερήματα της ψηφιακής σήμανσης συγκριτικά με κάποια άλλα μέσα προώθησης.

Πως να ωφεληθείτε από την ψηφιακή σήμανση

Αναρτήθηκε από Aliki Mitropoulou την Κυριακή, 08 Οκτώβριος 2017. στην κατηγορία Digital Signage

Τοποθετώντας τη σε μικρούς αλλά απόλυτα στοχευμένους χώρους

digital signage στην αίθουσα διδασκαλίας

Σε προηγούμενες αναφορές μας όσον αφορά τη χρησιμότητα και τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής σήμανσης, έχουμε εστιάσει στα οφέλη που προσδίδει ένα δίκτυο ψηφιακής σήμανσης το οποίο είναι τοποθετημένο σε κεντρικά σημεία κτηρίων όπως στις ρεσεψιόν, στις αίθουσες αναμονής κλπ.

Ήρθε λοιπόν η ώρα λοιπόν να εξετάσουμε πως η ψηφιακή σήμανση μπορεί να βοηθήσει την επικοινωνία μίας εταιρείας ή ενός οργανισμού σε πιο κλειστούς (από άποψη κόσμου) αλλά και πιο στοχευμένους χώρους.

Ψηφιακή σήμανση στα Τραπεζικά Ιδρύματα

Αναρτήθηκε από Aliki Mitropoulou την Κυριακή, 01 Οκτώβριος 2017. στην κατηγορία Digital Signage

Τα πλεονεκτήματα και οι πρακτικές

Digital Signage in Banking

Στον χώρο της ψηφιακής σήμανσης, όλοι γνωρίζουμε ότι οι τράπεζες είναι από τους πρώτους κλάδους που υιοθέτησαν την ψηφιακή σήμανση στην επικοινωνιακή τους στρατηγική. Δεν είναι λοιπόν περίεργο που ο κλάδος αυτός, επιλέγει και μετά από τόσα χρόνια να ενστερνιστεί ξανά τη νέα και σαφώς πιο εξελιγμένη μορφή της ψηφιακής σήμανσης.

Η ψηφιακή σήμανση στο χώρο των γυμναστηρίων

Αναρτήθηκε από Aliki Mitropoulou την Δευτέρα, 04 Σεπτέμβριος 2017. στην κατηγορία Digital Signage

ψηφιακή σήμανση στο γυμναστήριο

Το “healthy way of life” έχει αρχίσει δραστικά να μπαίνει στις ζωές μας, καθώς όλο και περισσότερος κόσμος αντιλαμβάνεται τα προτερήματα της άσκησης και της σωστής και υγιεινής διατροφής. Πόσες φορές έχουμε δει ανθρώπους σε πλήρη αθλητική ενδυμασία να τρέχουν στο δρόμο ή να κάνουν ποδήλατο; Πόσος κόσμος πηγαίνει εντατικά, ακόμα και φανατικά στο γυμναστήριο όχι μόνο για να χρησιμοποιήσει όργανα αλλά για να κάνει pilates ή yoga ή κάποιο άλλο πρόγραμμα που θα τον ενδυναμώσει και θα τον χαλαρώσει παράλληλα από το άγχος της καθημερινότητας;

[12 3 4 5  >>  

Intelligent media newsletter

Τα business units της Intelligent Media

  • idcs logo
  • babyzone logo
  • carehub logo
  • digital doctor logo

Intelligent Media-logo

Κώστα Βάρναλη 54 Χαλάνδρι, 15233
T: 210.68.56.820
E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Μην χάσετε τις τελευταίες ενημερώσεις!
Συνδεθείτε μαζί μας.

facebook f   twitter f   linkedin f   youtube f