Δημιουργία διαδραστικών εμπειριών με τη χρήση της ψηφιακής σήμανσης

Δημιουργία διαδραστικών εμπειριών με τη χρήση της ψηφιακής σήμανσης

Στην εποχή μας, η πληροφορία είναι πιο εύκολα προσβάσιμη από ποτέ, είτε μέσω των ιστοσελίδων του διαδικτύου ή μέσα από τις ροές των κοινωνικών μέσων. Οι καταναλωτές προσδοκούν η ίδια ποσότητα πληροφορίας να είναι διαθέσιμη σε φυσικούς δημόσιους χώρους, είτε παρίστανται σε μία εκδήλωση ή αγοράζουν ρούχα σε ένα κατάστημα. Συγκεκριμένα, όχι μόνο θέλουν την ίδια ποσότητα πληροφορίας, αλλά και την ίδια ποιότητα. Δηλαδή, οι καταναλωτές περιμένουν ότι οι πληροφορίες που θα τους παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια των προσωπικών εμπειριών και δραστηριοτήτων τους, θα είναι εξίσου διαδραστικές και ελκυστικές όπως οι πληροφορίες που λαμβάνουν μέσω του διαδικτύου.

Η Ψηφιακή Σήμανση ήταν - έως το πρόσφατο παρελθόν - ένα εργαλείο το οποίο χρησιμοποιούσαν οι εταιρείες για την απλή προβολή και κοινοποίηση ενημερώσεων και μηνυμάτων. Πλέον, έχει εξελιχθεί με σκοπό να προσφέρει πολύπλοκο περιεχόμενο και ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο, οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε μορφή, από ένα απλό Video Wall έως μια οθόνη αφής με ανάλυση 4Κ.

Οι επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν από την ενσωμάτωση λύσεων ψηφιακής σήμανσης, ώστε να παρέχουν μια πιο ποιοτική εμπειρία στους καταναλωτές τους, με σκοπό να αυξήσουν την αφοσίωσή τους. Ταυτόχρονα, μπορούν να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών και των λειτουργιών της εταιρείας, ενώ παράγουν πρόσθετα έσοδα από διαφημίσεις.

Ας δούμε λοιπόν, πως η ψηφιακή σήμανση είναι χρήσιμη για την αλληλεπίδραση της επιχείρησης με τους καταναλωτές, ανάλογα με τον τύπο της.

  • Εστιατόρια Drive-thruΚατά την είσοδό στον υπαίθριο χώρο του καταστήματος, οι πελάτες αναζητούν αμέσως πληροφορίες που είναι ευανάγνωστες και τους βοηθούν να αποφασίσουν τι θέλουν να φάνε. Με την ενσωμάτωση οθονών Ψηφιακής Σήμανσης με ευκρινή οπτικά στοιχεία, που είναι ευανάγνωστα ακόμη και στο άμεσο ηλιακό φως, το εστιατόριο μπορεί να παρουσιάσει με σαφήνεια πληροφορίες σχετικά με τα πιάτα του, συμπεριλαμβανομένων των συστατικών και των διατροφικών στοιχείων που περιέχουν και να διευκολύνει τη διαδικασία λήψης αποφάσεων του πελάτη. Είναι σημαντικό να επενδύσετε σε ένα λογισμικό που βοηθά στη διαχείριση και ενημέρωση των στοιχείων του μενού σε πραγματικό χρόνο, προβάλλοντας άμεσα τις εποχιακές ή καθημερινές προσφορές. Αυτό σας βοηθάει να αυξήσετε τα μεγέθη των παραγγελιών ανά καταναλωτή.
  • Ξενοδοχεία και καταλύματα: Κατά τη διαδικασία του check-in, οι επισκέπτες αναμένουν από τη σάλα και τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου να παρέχουν προτάσεις και καθοδήγηση σχετικά με το πού να πάνε για να ξεκινήσει όμορφα η διαμονή τους, είτε έχουν πάει εκεί για εργασία ή για διακοπές. Η ψηφιακή σήμανση μπορεί επίσης, να χρησιμοποιηθεί στο χώρο αναμονής για να βοηθήσει αρχικά με το check-in (δείχνοντας, για παράδειγμα, ποιος υπάλληλος είναι διαθέσιμος), ενώ συνάμα, η ψηφιακή σήμανση στους διαδρόμους και στους κοινόχρηστους χώρους, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως κατευθυντήρια μέθοδος για να βοηθήσει τους επισκέπτες να εντοπίσουν το δωμάτιό τους ή να ανακαλύψουν τους υπόλοιπους χώρους του ξενοδοχείου.Η ψηφιακή σήμανση μπορεί να ειδοποιήσει τους επισκέπτες σε πραγματικό χρόνο, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, οδηγώντας τους με ασφάλεια στον απαραίτητο χώρο συγκέντρωσης ή κατά την διαδικασία εργασιών στο κτίριο μπορεί να τους ειδοποιήσει ποιοι χώροι δεν είναι διαθέσιμοι για το κοινό.
  • Μουσεία: Καθώς οι επισκέπτες περιπλανούνται ανάμεσα στα εκθέματα σε ένα μουσείο, επωφελούνται από την ευδιάκριτη ψηφιακή σήμανση, τοποθετημένη σε τοίχους ή οροφές, που πλαισιώνει το έργο τέχνης με πρόσθετες πληροφορίες, μέσα από βίντεο ή συνεντεύξεις, σχετικά με τη δημιουργία του. Τα οπτικά στοιχεία που δείχνουν το ιστορικό πλαίσιο του εκθέματος, θα ενισχύσουν την εμπειρία του επισκέπτη και θα τον βοηθήσουν στην κατανόηση της ιστορίας που περιβάλει το κάθε έκθεμα.

  • Καταστήματα Λιανικής Πώλησης: Tα καταστήματα λιανικής πώλησης, μπορούν να αξιοποιήσουν τη ψηφιακή σήμανση για να ενσωματώσουν τον πελάτη στη διαδικασία σχεδιασμού, με σκοπό να προσαρμόσει ένα προϊόν επάνω στις ανάγκες του. Είτε πρόκειται για το νέο χρώμα που θέλει να βάψει το σαλόνι, είτε για κάποιο εξειδικευμένο ρούχο στο οποίο μπορεί να προσαρμόσει τα χρώματα. Τα δεδομένα που συλλέγονται από τον τρόπο που αλληλοεπιδρά ο πελάτης με το περιεχόμενο της ψηφιακής σήμανσης, βοηθούν τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των καταναλωτών τους. Αποτέλεσμα αυτού είναι η βελτίωση των προσφορών που έχουν στα καταστήματά τους, με σκοπό να ενισχύσουν τις μελλοντικές αλληλεπιδράσεις με τους καταναλωτές.

Υπάρχουν πολλές διαφορετικές εφαρμογές ψηφιακής σήμανσης, μέσα από τις οποίες όλες οι επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν, από τη χρήση αυτής της τεχνολογίας. Επενδύοντας σε αυτές τις λύσεις, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν μια πιο διαδραστική εμπειρία που θα προσελκύει τους καταναλωτές και εκείνοι θα θέλουν να συνεχίσουν να επιστρέφουν στην συγκεκριμένη εταιρεία.

Πηγή: www.avnetwork.com

Επικοινωνήστε μαζί μας

Παρακαλούμε πείτε μας το όνομά σας

Παρακαλούμε πείτε μας το e-mail σας

Το τηλέφωνο πρέπει να είναι 10ψήφιος αριθμός χωρίς κενά

Εισάγετε 10ψήφιο αριθμό χωρίς κενά

Παρακαλούμε επιλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει

Invalid Input

Προτεινόμενα Άρθρα

Image

Ο μεγαλύτερος πάροχος
Ψηφιακής Σήμανσης
στην Ελλάδα

Head Office

Κώστα Βάρναλη 54,
Χαλάνδρι, 15233

Επικοινωνία

+30 210.68.56.820
info@intelligentmedia.gr

Business units of Intelligent Media

Ρυθμίσεις Cookies