9 τρόποι με τους οποίους οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά τους Virtual Assistants

9 τρόποι με τους οποίους οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά τους Virtual Assistants

Από τους κατάλληλους δυνητικούς πελάτες μέχρι την υποστήριξη διαδικτυακής εξυπηρέτησης πελατών, υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά τους Virtual Assistants για τη μικρή επιχείρησή σας.

Σκεφτείτε τους Virtual Assistants ως βοηθούς

Ο καλύτερος τρόπος είναι να μην αντιμετωπίζετε τους Virtual Assistants ως απλά chatbots. Κανείς δεν θέλει να αλληλεπιδρά με ένα μη χρήσιμο ρομπότ που μπορεί να κάνει μόνο λίγα βασικά πράγματα. Τα περισσότερα από αυτά που κυκλοφορούν σήμερα δεν είναι καλύτερα από τα παλιά αυτοματοποιημένα εργαλεία που χρησιμοποιούσαν τα τηλεφωνικά κέντρα — και όλοι γνωρίζουμε πόσο απογοητευτικά μπορεί να είναι αυτά. Αντ' αυτού, σκεφτείτε αυτή την τεχνολογία ως "βοηθό" και πλαισιώστε την με μια ερώτηση: "Αν είχατε έναν βοηθό για να σας βοηθήσει να κάνετε τη δουλειά σας ή να δημιουργήσετε καλύτερες εμπειρίες για τους ενδιαφερόμενους, τι θα βάζατε να κάνει αυτός ο βοηθός;"

Αυτό το πλαίσιο σας αναγκάζει να σκεφτείτε το αποτέλεσμα που θέλετε να έχει η εφαρμογή ενός Virtual Assistant και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να αξιολογήσετε τις διάφορες τεχνολογίες ώστε να διασφαλίσετε ότι είναι αρκετά ευέλικτες για να χειριστούν αυτό που θέλετε να κάνετε - είτε πρόκειται για την αυτοματοποίηση εργασιών όπως ο προγραμματισμός ή η απάντηση σε ερωτήσεις πελατών ή υποψηφίων για εργασία. Σε τελική ανάλυση, η τεχνολογία που αγοράζουμε θα πρέπει να λειτουργεί για εμάς και όχι να μας δημιουργεί περισσότερη δουλειά. Μην αγοράζετε απλώς έναν Virtual Assistant για να έχετε έναν. Αγοράστε τεχνολογία που, μέσω της αυτοματοποιημένης συνομιλίας και των εμπειριών συνομιλίας, μπορεί να σας απαλλάξει από τη δουλειά και να δημιουργήσει συνολικά καλύτερες εμπειρίες για το κοινό-στόχο. Θα πρέπει να είστε σε θέση να μετράτε την επιτυχία με βάση τον χρόνο που εξοικονομείτε για εσάς και την ομάδα σας κάθε μέρα, υψηλότερες βαθμολογίες από πελάτες και υπαλλήλους και υψηλότερη απόδοση.

Απαντήστε με blog news

Σκεφτείτε την τελευταία φορά που επισκεφτήκατε έναν ιστότοπο και χρησιμοποιήσατε ένα chatbot για να θέσετε μια ερώτηση και το chatbot δεν είχε μια σαφή απάντηση για εσάς. Τι συνέβη στη συνέχεια; Πιθανότατα σας είπαν να εισάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και ότι κάποιος θα σας απαντούσε μέσα στις επόμενες 12-24 ώρες, σωστά; Τι θα γινόταν όμως αν, επιπλέον, το chatbot σας παρείχε κάποιο είδος αξίας που δεν περιμένατε.

Ακούστε πώς θα το κάνετε: Αφού ο χρήστης συμπληρώσει τα στοιχεία του, βάλτε τον Virtual Assistant να σας απαντήσει με πρόσφατα άρθρα που δημοσιεύτηκαν πρόσφατα στον ιστότοπό σας και είναι σχετικά με την ερώτηση του χρήστη. Μπορείτε επίσης να μοιραστείτε επερχόμενες εκδηλώσεις και διαδικτυακά σεμινάρια. Βλέπετε, αυτό το σημείο αλληλεπίδρασης με τον χρήστη περιέχει μια ευκαιρία. Μια ευκαιρία όπου μπορείτε να παρέχετε στους δυνητικούς πελάτες σας απροσδόκητη αξία κατά τη διάρκεια μιας εμπειρίας που μερικές φορές μπορεί να είναι λιγότερο από ιδανική για τον χρήστη.

 

Online εξυπηρέτηση πελατών

Οι Virtual Assistants χρησιμοποιούνται για να απαντούν σε συχνές ερωτήσεις ή ερωτήσεις που βοηθούν τους χρήστες να ακολουθήσουν κάποια συγκεκριμένη διαδικασία. Είναι επίσης χρήσιμοι για την υποστήριξη ηλεκτρονικών αγορών ή για την παροχή περισσότερων πληροφοριών σχετικά με ένα συγκεκριμένο προϊόν. Μπορείτε επίσης να ενσωματώσετε τους Virtual Assistants στις λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών σας, έτσι ώστε η εξυπηρέτησή σας να απλοποιηθεί.

Εάν ο Virtual Assistant σας υποστηρίζει την επιχείρησή σας, τότε είναι σίγουρα μια επιτυχία. Ωστόσο, για να βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί καλά, θα πρέπει να εξετάσετε ορισμένες μετρήσεις όπως η μέση τιμή παραγγελίας, το ποσοστό μετατροπών, το ποσοστό ολοκλήρωσης της παραγγελίας, ο μέσος χρόνος παραμονής στον ιστότοπο και η διάρκεια περιόδου σύνδεσης. Το κόστος ανά απόκτηση πελάτη είναι επίσης μια καλή μέτρηση για να παρακολουθείτε.

Απλοποιήστε τις πωλήσεις και τα KPIs

Οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν Virtual Assistants για να παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τις επιχειρηματικές τους διαδικασίες. Αν και πρόκειται για μια καταπληκτική περίπτωση χρήσης λόγω της υψηλής απόδοσης, ελαχιστοποιεί τις πιθανότητες να γίνετε δημιουργικοί με τη χρήση τους. Οι Virtual Assistants μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να επηρεάσουν σχεδόν κάθε μέρος της διαδικασίας πωλήσεων.

Οποιαδήποτε μικρή επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει Virtual Assistants για την αυτοματοποίηση όλων των σταδίων της διαδικασίας πωλήσεων. Εκτός από το να κάνει τις πωλήσεις πιο αποτελεσματικές, η χρήση Virtual Assistants επιτρέπει στην επιχείρηση να καταβάλλει λιγότερη προσπάθεια συνολικά. Αυτό επιτρέπει στην επιχείρηση να επικεντρωθεί στη διαδικασία απόκτησης πελατών και όχι στη βελτιστοποίησή της εξυπηρέτησής τους. Στην περίπτωσή μας, η χρήση Virtual Assistants αύξησε τα ποσοστά μετατροπής των πελατών μας κατά διψήφιο μέσα σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα.

Χρήση Virtual Assistants για προπωλήσεις

Ένας τρόπος με τον οποίο μια μικρή επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά τους Virtual Assistants είναι οι προπωλήσεις. Όταν οι δυνητικοί πελάτες έρχονται για πρώτη φορά στον ιστότοπό σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν Virtual Assistant για να απαντήσετε σε τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να έχει. Το πλεονέκτημα των Virtual Assistants είναι ότι λειτουργούν όλο το εικοσιτετράωρο, όλες τις ημέρες και μπορούν να απαντούν σε ερωτήσεις πελατών ακόμα και όταν η επιχείρηση δεν λειτουργεί. Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να μετρήσετε την επιτυχία της εφαρμογής του Virtual Assistant σας είναι να εξετάσετε πόσοι από αυτούς που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας τελικά θα γίνουν πελάτες σας. Εάν μετατρέπετε περισσότερους πελάτες με την ενσωμάτωση ενός Virtual Assistant, τότε η υλοποίησή σας είναι επιτυχής.

Ξεκινήστε τη διαδικασία επίλυσης ζητημάτων πελατών

Οι Virtual Assistants στον ιστότοπό σας και στις σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να σας βοηθήσουν  στην εξυπηρέτηση πελατών και στην επίλυση προβλημάτων. Εάν ένας χρήστης έχει ένα κοινό πρόβλημα, ο Virtual Assistant μπορεί να προγραμματιστεί ώστε να ανταποκρίνεται σε αυτό το συγκεκριμένο πρόβλημα και να συμβάλλει στην αποκατάσταση του προβλήματος, χωρίς την ανάγκη ανθρώπινης παρέμβασης από την εταιρεία σας. Σε πιο περίπλοκες καταστάσεις, οι Virtual Assistants βοηθούν τουλάχιστον να ξεκινήσει η διαδικασία όσον αφορά την επίλυση των προβλημάτων των πελατών, με άμεσες απαντήσεις που κάνουν τον πελάτη να αισθάνεται καθησυχασμένος ότι το πρόβλημά του θα επιλυθεί.

Βεβαιωθείτε ότι το μήνυμα είναι υπερ-εστιασμένο

Η πιο καινοτόμος (και πιο επιτυχημένη) χρήση ενός Virtual Assistant είναι η υπερ-εστίαση των μηνυμάτων με βάση τις αλληλεπιδράσεις του χρήστη με τον ιστότοπο της επιχείρησής σας. Αποφύγετε το ενοχλητικό στατικό bot στο κάτω αριστερό μέρος της οθόνης, που δεν λειτουργεί πλέον.

Για παράδειγμα, ένας επισκέπτης πλοηγείται μέχρι να έρθει στην οθόνη του το προϊόν που τον ενδιαφέρει. Ο Virtual Assistant μπορεί να προετοιμαστεί για να εμφανιστεί και να πει: "Βλέπετε αυτό το [Όνομα προϊόντος], είναι σε προσφορά μόνο για σήμερα. Εδώ είναι ο κωδικός κουπονιού 10%: [Δώστε κωδικό κουπονιού που λήγει]". Αυτό είναι τόσο αποτελεσματικό που ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου αύξησε τις πωλήσεις του από μήνα σε μήνα σε ποσοστό άνω του 22%, απλώς εφαρμόζοντας αυτή τη μικρή αλλαγή. Τα κλικ στα προϊόντα που είχαν αυτή τη προσέγγιση ήταν κατά 35% περισσότερα σε σχέση με τον υπόλοιπο ιστότοπο. Το κλειδί για τις μικρές επιχειρήσεις είναι να ενσωματώσουν τον Virtual Assistant στον ιστότοπό τους έτσι ώστε να λειτουργεί σαν εικονικός βοηθός που βοηθά τους πελάτες να ολοκληρώσουν τη διαδικασία αγοράς με τον ευκολότερο τρόπο.

Επιλέξτε τους πιο υποσχόμενους πελάτες

Οι Virtual Assistants μπορούν να εξοικονομήσουν σημαντικό χρόνο στην ομάδα πωλήσεων της επιχείρησής σας, βοηθώντας σε μία αρχική επιλογή των πιο υποσχόμενων πελατών. Θέτοντας κάποια ερωτήματα μέσω του Virtual Assistant, μπορείτε εύκολα να ξεχωρίσετε ποιοι είναι δυνητικοί πελάτες σας και ποιοι παρουσιάζουν μικρή δυναμική για αν προχωρήσουν σε αγορά. Έτσι, μπορείτε να εστιάσετε την ομάδα πωλήσεων στους επισκέπτες που θα αυξήσουν τις πωλήσεις σας.

Ανάκτηση εγκαταλελειμμένων καλαθιών

Όλοι γνωρίζουν τον παλιομοδίτικο τρόπο αντιμετώπισης των εγκαταλελειμμένων καλαθιών - την αποστολή email. Ωστόσο, η δημιουργία ενός Virtual Assistant για να υπενθυμίζει στους πιθανούς πελάτες τις ημιτελείς αγορές είναι πολύ πιο αποτελεσματική, ταχύτερη και απλά πιο σύγχρονη. Οι Virtual Assistant αντιδρούν άμεσα, παρέχουν κίνητρα και εργάζονται ακούραστα 24 ώρες το 24ωρο για να αυξήσουν τις πωλήσεις των μικρών επιχειρήσεων. Αυξάνουν την πιθανότητα οι πελάτες να ολοκληρώσουν μια αγορά. Οι Virtual Assistants εγκαταλελειμμένων καλαθιών έχουν μία αποστολή - μην αφήνετε τους πελάτες να φύγουν χωρίς να αγοράσουν! Η μέτρηση αυτής της εφαρμογής Virtual Assistant δεν είναι περίπλοκη. Η επιχείρηση πρέπει να μετρήσει την αύξηση των ποσοστών μετατροπής και να κατηγοριοποιήσει πόσοι πελάτες προήλθαν από ένα συγκεκριμένο μήνυμα Virtual Assistant - στην προκειμένη περίπτωση, ένα μήνυμα για να επισκεφθούν ξανά το εγκαταλελειμμένο τους καλάθι και να ολοκληρώσουν την αγορά τους.

Κλείνοντας, να σας προτείνουμε τη SmartRep, μία καταπληκτική Ελληνική εταιρεία σχεδιασμού και υλοποίησης Virtual Assistants. Η τεχνολογία επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (Natural Language Processing, NLP) που χρησιμοποιούν, βασίζεται σε τεχνικές και μεθοδολογίες Artificial Intelligence και μπορεί να εξυπηρετήσει οποιοδήποτε σενάριο αυτοματοποιημένης επικοινωνίας θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να επιτύχει το στόχο της.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Παρακαλούμε πείτε μας το όνομά σας

Παρακαλούμε πείτε μας το e-mail σας

Το τηλέφωνο πρέπει να είναι 10ψήφιος αριθμός χωρίς κενά

Εισάγετε 10ψήφιο αριθμό χωρίς κενά

Παρακαλούμε επιλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει

Invalid Input

Προτεινόμενα Άρθρα

Image

Ο μεγαλύτερος πάροχος
Ψηφιακής Σήμανσης
στην Ελλάδα

Head Office

Κώστα Βάρναλη 54,
Χαλάνδρι, 15233

Επικοινωνία

+30 210.68.56.820
info@intelligentmedia.gr

Business units of Intelligent Media

Image

Head Office

Κώστα Βάρναλη 54,
Χαλάνδρι, 15233

Επικοινωνία

+30 210.6856.820
info@intelligentmedia.gr

Ο μεγαλύτερος πάροχος
Ψηφιακής Σήμανσης
στην Ελλάδα

Business units of Intelligent Media

Ρυθμίσεις Cookies