Προβολή διαφημιστικού μηνύματος του ΟΠΑΠ σε δίκτυο ψηφιακής σήμανσης
Ο ΟΠΑΠ, η μεγαλύτερη εταιρεία τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα, επέλεξε να προβάλει το διαφημιστικό της μήνυμα στο δίκτυο ψηφιακής σήμανσης της Intelligent Media. Η καμπάνια με μότο “Bet on it while in Greece” απευθυνόταν αποκλειστικά σε τουρίστες. Η καμπάνια προβλήθηκε για 1,5 μήνα στο δίκτυο οθονών των Blue Star και Superfast Ferries, πλοία της Attica Group, στοχεύοντας έτσι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το βασικό target audience της καμπάνιας.