Ψηφιακή

Μάθετε για την ψηφιακή σήμανση

Τι θα μου προσφέρει

Image

Η παγκόσμια αγορά ψηφιακής σήμανσης έκλεισε το 2020, με έσοδα που ξεπερνούν τα 16.3 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτός ο αριθμοί σίγουρα δεν μπορεί να αγνοηθεί, επειδή ταξινομεί την αγορά ψηφιακής σήμανσης ως έναν αναδυόμενο κλάδο της διαφημιστικής αγοράς. Το 2026, ο κλάδος αναμένεται να έχει έσοδα 27.8 δισεκατομμύρια δολάρια (πηγή: MarketsandMarkets), καθιστώντας την ψηφιακή σήμανση απαραίτητο εργαλείο για κάθε brand.

Ποια είναι όμως τα οφέλη της ψηφιακής σήμανσης για την δική σας εταιρεία;

Η αποτελεσματικότητα της ψηφιακής σήμανσης στην μετάδοση πληροφοριών ή στην προϊόντων και υπηρεσιών, είναι πλέον αδιαμφισβήτητη σε παγκόσμιο επίπεδο. Το περιεχόμενο μπορεί να τροποποιηθεί, με σκοπό να ανταποκρίνεται στα ενδιαφέροντα του στοχευμένου καταναλωτικού κοινού. Απόρροια αυτού, είναι η δυνατότητα βελτίωσης των διαφημίσεων και συνολικότερα των marketing ενεργειών της εταιρείας σας με ψηφιακές λύσεις που θα πετύχουν τα παρακάτω:

  • Αύξηση διατήρησης του καταναλωτικού κοινού. Η ψηφιακή σήμανση μπορεί να αυξήσει την απομνημόνευση των πληροφοριών του προϊόντος που προβάλλεται συγκριτικά με το έντυπο υλικό, την τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Πάνω από το 80% των καταναλωτών που μπαίνουν σε ένα κατάστημα με ψηφιακή σήμανση θυμούνται ότι τους προσέλκυσε το ενδιαφέρον. Οι οθόνες ψηφιακής σήμανσης παρέχουν εξαιρετικά υψηλή φωτεινότητα και εξασφαλίζουν ιδανικές συνθήκες θέασης ακόμη και τις ηλιόλουστες μέρες σε εξωτερικούς χώρους. Ο συνδυασμός λοιπόν της εξέχουσας εμπειρίας θέασης και του υλικού που θα ενσωματωθεί, όπως video, άρθρα, animation κλπ. όχι μόνο θα τραβήξει την προσοχή του ενδιαφερόμενου καταναλωτή αλλά θα διαδραματίσει και σημαντικό ρόλο στην λήψη των αποφάσεών του.
  • Αύξηση της εταιρικής αναγνωρισιμότητας. Η εξέχουσα αξία της ψηφιακής σήμανσης διαφαίνεται μέσα από την δυναμικότητα των ψηφιακών μηνυμάτων που προβάλλονται μέσω αυτής, τα οποία προσελκύουν την προσοχή του καταναλωτή με αποτέλεσμα να κερδίζουν το ενδιαφέρον του. Αυτό συμβαίνει γιατί η ψηφιακή σήμανση δύναται να ψυχαγωγεί τον θεατή και ταυτόχρονα να τον ενημερώνει για το υποκείμενο προϊόν ή υπηρεσία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την ενίσχυση της εταιρικής αναγνωρισιμότητας και δημιουργεί υψηλές πιθανότητες για την απομνημόνευση του brand. Έτσι, την επόμενη φορά που ο θεατής θα αντικρίσει το συγκεκριμένο προϊόν, θα αναγνωρίσει το εμπορικό σήμα και θα αισθανθεί ασφάλεια και εμπιστοσύνη, ώστε να προβεί στην αγορά των προϊόντων ή των υπηρεσιών.
  • Απομακρυσμένη διαχείριση και ευκολία επεξεργασίας περιεχομένου.
    Τα σύγχρονα συστήματα ψηφιακής σήμανσης είναι συνδεδεμένα στο Διαδίκτυο, επομένως για τη δημιουργία και τη μετάδοση μηνυμάτων χρειαζόμαστε μόνο ηλεκτρονικό μέσο αναπαραγωγης. Στους μέχρι τώρα συνηθισμένους τρόπους διαφήμισης, χρειάζεται σημαντική ποσότητα χρόνου για μια ιδέα να μετατραπεί σε πράξη. Συγκεκριμένα, οι έντυπες διαφημίσεις μπορεί να χρειαστούν ακόμη και εβδομάδες για να φτάσουν μπροστά στα μάτια των πελατών.Με την τεχνολογία της ψηφιακής σήμανσης μπορούν να παραδοθούν άμεσα πολλά μηνύματα αντί για ένα μόνο μήνυμα, διευρύνοντας έτσι το πεδίο εφαρμογής της προβολής σας σε όλο και περισσότερους πελάτες. Επιπλέον, το περιεχόμενο έχει την δυνατότητα να αλλάζει άμεσα, πολλές φορές την ημέρα και αυτό παρέχει το πλεονέκτημα της εστίασης σε συγκεκριμένα δημογραφικά δεδομένα με βάση την ώρα ή και την τοποθεσία, σε δίκτυα με παραπάνω από μία οθόνες ψηφιακής σήμανσης. Τέλος, ιδιαίτερα θετικό είναι το γεγονός πως δεν υπάρχει όριο στον αριθμό των μηνυμάτων που μπορούν να προωθηθούν σε καθημερινή βάση.
  • Αύξηση αποτελεσματικότητας προβολής μέσω της συλλογής δεδομένων. Η ψηφιακή σήμανση, εκτός της εύκολης παραμετροποίησης του περιεχομένου, προσφέρει επίσης και την δυνατότητα συλλογής των δεδομένων αλληλεπίδρασης των χρηστών. Αυτό το γεγονός είναι εξαιρετικής σημασίας για την επιτυχημένη πορεία της προβολής σας, μέσω την ανάλυσης και επεξεργασίας των δεδομένων που παράγουν οι χρήστες, καθώς μέσα από αυτά μπορεί να εξεταστεί η τρέχουσα στρατηγική marketing της εταιρείας σας, η τροποποίηση αυτής και η δημιουργία της επόμενης.

Θέλετε μία προσφορά; Μιλήστε μας

Παρακαλούμε πείτε μας το όνομά σας

Παρακαλούμε πείτε μας το e-mail σας

Το τηλέφωνο πρέπει να είναι 10ψήφιος αριθμός χωρίς κενά

Εισάγετε 10ψήφιο αριθμό χωρίς κενά

Παρακαλούμε επιλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει

Invalid Input

Image

Ο μεγαλύτερος πάροχος
Ψηφιακής Σήμανσης
στην Ελλάδα

Head Office

Κώστα Βάρναλη 54,
Χαλάνδρι, 15233

Επικοινωνία

+30 210.68.56.820
info@intelligentmedia.gr

Business units of Intelligent Media

Image

Head Office

Κώστα Βάρναλη 54,
Χαλάνδρι, 15233

Επικοινωνία

+30 210.6856.820
info@intelligentmedia.gr

Ο μεγαλύτερος πάροχος
Ψηφιακής Σήμανσης
στην Ελλάδα

Business units of Intelligent Media

Ρυθμίσεις Cookies