Ψηφιακή

Μάθετε για την ψηφιακή σήμανση

Πως μπορώ να ξεκινήσω;

Image

Θέλετε να βιώσετε τι μπορεί να κάνει η ψηφιακή σήμανση για εσάς και την εταιρεία σας, αλλά δεν ξέρετε πως μπορείτε να ξεκινήσετε;

Είσαστε στο σωστό σημείο!

Παρακάτω θα σας παρουσιάσουμε μια σειρά χρήσιμων συμβουλών ως αφετηρία αυτής της διερεύνησης.

1) Προσδιορισμός στόχων. Πρώτο βήμα στη διαδικασία αυτή είναι ο ακριβής προσδιορισμός του σκοπού και των στόχων που θέλετε να επιτύχετε με το δίκτυο ψηφιακής σήμανσης. Η επιλογή της τοποθεσίας εγκατάστασης και προβολής του κατάλληλου υλικού είναι υψίστης σημασίας καθώς, ανάλογα με την μορφολογία και την σκοπιμότητα του χώρου, ενδέχεται ορισμένες περιοχές να διαθέτουν υψηλότερη κινητικότητα από πλευράς ανθρώπων και να ενδείκνυνται για ταχέως μεταβαλλόμενο περιεχόμενο (π.χ. είσοδος πολυκαταστήματος) συγκριτικά με άλλες περιοχές στις οποίες είναι πιο αποδοτική η σήμανση μεγαλύτερης διάρκειας, καθότι ο θεατής παραμένει σε αυτό το μέρος για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και μπορούν να λάβουν μεγαλύτερο όγκο μηνυμάτων (π.χ. χώροι αναμονής ιατρείων).

2) Καθορισμός πεδίου εφαρμογής. Μείζονος σημασίας κατά την έναρξη επικοινωνίας με το καταναλωτικό κοινό μέσω ψηφιακής σήμανσης, είναι ο καθορισμός του πεδίου εφαρμογής. Δηλαδή, ο αριθμός οθονών ψηφιακής σήμανσης που χρειάζονται στην δική σας περίπτωση.
Π.χ. Ένα Ιατρείο, που διαθέτει μόνο ένα χώρο αναμονής έχει διαφορετικές απαιτήσεις προβολής από έναν όμιλο εταιρειών που θέλει να δημιουργήσει το δικό του δίκτυο ψηφιακής σήμανσης. Στην πρώτη περίπτωση αρκεί μία εγκατάσταση οθόνης στον χώρο αναμονής του ενώ στην δεύτερη περίπτωση θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μια ολιστική μεταβολή του διαφημιστικού πλάνου με πληθώρα οθονών και τόπων εγκατάστασης. 

3) Δημιουργία χρονοδιαγράμματος. Είναι κρίσιμο να γνωρίζουμε πως λόγω της πολυπλοκότητας και της πληθώρας ενεργειών που χρειάζονται για την δημιουργία και εγκατάσταση ενός δικτύου ψηφιακής σήμανσης, είναι ιδιαίτερης σημασίας η σωστή οριοθέτηση χρονοδιαγράμματος τόσο για εσάς και την εταιρεία σας, όσο και για εμάς, με σκοπό την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή σας κατά την εγκατάσταση και τη ρύθμιση του απαραίτητου εξοπλισμού σε όλα τα σημεία προβολής.

4) Επιλογή δομής περιεχομένου. Κατά την ανάπτυξη ενός δικτύου ψηφιακής σήμανσης, σημαντικό παράγοντα διαδραματίζει ο καθορισμός της δομής του περιεχομένου. Υπάρχει η δυνατότητα χρήσης των έτοιμων προτύπων δομών περιεχομένου (layout) καθώς και η δυνατότητα δημιουργίας εξατομικευμένου layout, το οποίο θα το δημιουργήσουμε μαζί με σκοπό την διασφάλιση της επιτυχής μετάδοσης του μηνύματός σας.

5) Οι υπηρεσίες της Intelligent Media. Τέλος, αφού έχουν καθοριστεί όλοι οι παραπάνω παράγοντες, ιδιαίτερης σημασίας παράγοντας για την επιτυχία της προβολής σας, μέσω του δικτύου Ψηφιακής Σήμανσης είναι η παροχή υπηρεσιών και συμβουλευτικής από πλευράς μας σε όλα τα στάδια του εγχειρήματος. Είμαστε δίπλα σας, για να παρέχουμε τις γνώσεις και την πολυετή εμπειρία μας με σκοπό την εξατομικευμένη κάλυψη των αναγκών σας σε:
  • Σχεδιασμό Περιεχομένου
  • Εγκατάσταση
  • Συντήρηση
  • Άμεση επίλυση προβλημάτων & υποστήριξη
  • Εξατομικευμένη εκπαίδευση

 

Ανεξάρτητα από την πιθανή χρήση και το χώρο εγκατάστασης της ψηφιακής σήμανσης, στην Intelligent Media θα σας παρέχουμε την ιδανικότερη λύση προσαρμοσμένη 100% πάνω στις ανάγκες σας.

Θέλετε μία προσφορά; Μιλήστε μας

Παρακαλούμε πείτε μας το όνομά σας

Παρακαλούμε πείτε μας το e-mail σας

Το τηλέφωνο πρέπει να είναι 10ψήφιος αριθμός χωρίς κενά

Εισάγετε 10ψήφιο αριθμό χωρίς κενά

Παρακαλούμε επιλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει

Invalid Input

Image

Ο μεγαλύτερος πάροχος
Ψηφιακής Σήμανσης
στην Ελλάδα

Head Office

Κώστα Βάρναλη 54,
Χαλάνδρι, 15233

Επικοινωνία

+30 210.68.56.820
info@intelligentmedia.gr

Business units of Intelligent Media

Image

Head Office

Κώστα Βάρναλη 54,
Χαλάνδρι, 15233

Επικοινωνία

+30 210.6856.820
info@intelligentmedia.gr

Ο μεγαλύτερος πάροχος
Ψηφιακής Σήμανσης
στην Ελλάδα

Business units of Intelligent Media

Ρυθμίσεις Cookies