Προωθητική ενέργεια για το πρόγραμμα επιβράβευσης παραγωγών, Baywin της Bayer, από την idcs, business unit της Intelligent Media

την .

baywin προωθητική ενέργεια

Την προωθητική ενέργεια του Baywin, το πρόγραμμα επιβράβευσης παραγωγών της Bayer Ελλάδος, επιμελήθηκε η idcs. Η προωθητική ενέργεια είχε ως στόχο την προώθηση όλης της κατηγορίας ζιζανιοκτόνων προϊόντων, η οποία περιλαμβάνει 5 προϊόντα και 11 συσκευασίες. Η προώθηση διήρκησε 10 ημέρες, από τις 22 έως και 31 Μαρτίου.

Από την προωθητική ενέργεια, οι καταναλωτές της Bayer κέρδιζαν x2 τους standard πόντους των παραπάνω προϊόντων, φτάνοντας έτσι πιο κοντά στον επιθυμητό στόχο εξαργύρωσης ενός δώρου.

Η ενέργεια επέφερε εξαιρετικά αποτελέσματα, συλλέγοντας μέσα σε 10 ημέρες περισσότερους από 2.200 μοναδικούς κωδικούς. Η προώθηση έγινε αποκλειστικά στους ήδη εγγεγραμμένους χρήστες με ενημερωτικό e-mail (newsletter) και με ενημερωτικό pop up banner σε όλους τους χρήστες, εγγεγραμμένους και μη, που επισκέπτονταν τη σελίδα.

Τα business units της Intelligent Media

  • idcs
  • babyzone
  • CareHub
  • Digital Doctor
  • meteofarm.gr

Intelligent Media-logo

Κώστα Βάρναλη 54 Χαλάνδρι, 15233
T: 210.68.56.820
E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Μην χάσετε τις τελευταίες ενημερώσεις!
Συνδεθείτε μαζί μας.

facebook f   twitter f   linkedin f   youtube f

Intelligent Media map
Προωθητική ενέργεια για το πρόγραμμα επιβράβευσης παραγωγών, Baywin της Bayer, από την idcs, business unit της Intelligent Media