Προωθητική ενέργεια σε 20 ιατρεία και σε 2 φαρμακεία στην Αττική

την .

Την τελευταία μέρα του Ιανουαρίου ολοκληρώθηκε η προωθητική ενέργεια της φαρμακευτικής εταιρείας Novartis η οποία είχε διάρκεια 2 ½ μήνες.

Από τα μέσα Νοεμβρίου η Novartis επέλεξε την πρόταση της Intelligent Media για την εκστρατεία ενημέρωσης, δράσης και φροντίδας της γυναίκας. Σε είκοσι ιατρεία στην Αττική οι επισκέπτες στην αναμονή τους είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθούν μέσω μίας τηλεόρασης 32" που τοποθετήθηκε από την Intelligent Media σε κάθε ιατρείο, ενημερωτικό υλικό της Novartis με θέματα που αφορούν στη γυναίκα και στην υγεία (υγεία, διατροφή, life style & προτάσεις).

Παράλληλα το ίδιο περιεχόμενο προβαλλόταν μέσω τηλεοράσεων 32"” σε ειδικές κατασκευές stand που δημιουργήθηκαν από την Intelligent Media και τοποθετήθηκαν σε 2 φαρμακεία στην Αττική για την προώθηση του δωρεάν μηνιαίου περιοδικού «Γυναίκα & Υγεία». Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικά θετικό και από τη μεριά των ιατρών και των επισκεπτών αφού οι μεν δήλωσαν ότι μπήκε μία νότα εκσυγχρονισμού στο ιατρείο τους και οι δεν ότι στην αναμονή τους ενημερωνόντουσαν παράλληλα με δυναμικό τρόπο για θέματα που αφορούν στην υγεία τους.

Τα business units της Intelligent Media

  • idcs
  • babyzone
  • CareHub
  • Digital Doctor
  • meteofarm.gr

Intelligent Media-logo

Κώστα Βάρναλη 54 Χαλάνδρι, 15233
T: 210.68.56.820
E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Μην χάσετε τις τελευταίες ενημερώσεις!
Συνδεθείτε μαζί μας.

facebook f   twitter f   linkedin f   youtube f

Intelligent Media map
Προωθητική ενέργεια σε 20 ιατρεία και σε 2 φαρμακεία στην Αττική