Έρευνα μέτρησης αποτελεσματικότητας του διαφημιστικού δικτύου οθονών στο μαιευτήριο ΜΗΤΕΡΑ από την εταιρεία ερευνών Focus Bari

την .

Η Intelligent Media με το πέρας ενός έτους επιτυχημένης πορείας της (στην αγορά από το 2005) ανέθεσε στην εταιρία ερευνών Focus Bari το σχεδιασμό και την υλοποίηση έρευνας για την μέτρηση της αποτελεσματικότητας του διαφημιστικού δικτύου οθονών (advertising signage), που λειτουργεί η εταιρεία στους χώρους του Μαιευτηρίου ΜΗΤΕΡΑ.

 Η έρευνα διεξήχθη στο διάστημα 04-17/5/2006 σε δείγμα 270 ατόμων ανδρών και γυναικών εξερχόμενων από το μαιευτήριο. Τα αποτελέσματα ήταν άκρως θετικά καθώς το 74% θυμήθηκε να έχει δει τουλάχιστον 1 διαφήμιση ενώ το ποσοστό φτάνει το 80% αν το δείγμα περιοριστεί στο ειδικό κοινό (μελλοντικοί & νέοι γονείς).

Ακόμη, το 80% του κοινού θεωρεί ότι τραβάει την προσοχή και δημιουργεί θετική εντύπωση για το διαφημιζόμενο προϊόν/υπηρεσία, το 75% ότι το μέσο κάνει πιο ευχάριστη την αναμονή και το 73% ότι βοηθά να θυμάσαι το διαφημιζόμενο προϊόν/υπηρεσία.

Τα business units της Intelligent Media

  • idcs
  • babyzone
  • CareHub
  • Digital Doctor
  • meteofarm.gr

Intelligent Media-logo

Κώστα Βάρναλη 54 Χαλάνδρι, 15233
T: 210.68.56.820
E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Μην χάσετε τις τελευταίες ενημερώσεις!
Συνδεθείτε μαζί μας.

facebook f   twitter f   linkedin f   youtube f

Intelligent Media map
Έρευνα μέτρησης αποτελεσματικότητας του διαφημιστικού δικτύου οθονών στο μαιευτήριο ΜΗΤΕΡΑ από την εταιρεία ερευνών Focus Bari