Έρευνα μέτρησης αποτελεσματικότητας του διαφημιστικού δικτύου οθονών στο μαιευτήριο ΙΑΣΩ από την εταιρεία ερευνών Focus Bari
Η Intelligent Media ανέθεσε στην εταιρία ερευνών Focus Bari το σχεδιασμό και την υλοποίηση έρευνας για την μέτρηση της αποτελεσματικότητας του διαφημιστικού δικτύου οθονών (advertising signage), που λειτουργεί η εταιρεία στους χώρους του Μαιευτηρίου ΙΑΣΩ.
Η έρευνα διεξήχθη για το διάστημα 11-18/6/2008 σε δείγμα 301 ατόμων ανδρών και γυναικών εξερχόμενων από το μαιευτήριο. Τα αποτελέσματα ήταν άκρως ενθαρρυντικά καθώς το 88% θυμήθηκε να έχει δει τουλάχιστον 1 διαφήμιση ενώ το ποσοστό φτάνει το 90% αν το δείγμα περιοριστεί στο ειδικό κοινό (μελλοντικοί & νέοι γονείς). Ακόμη, το 77% του κοινού θεωρεί ότι το μέσο κάνει πιο ευχάριστη την αναμονή, το 76% ότι τραβάει την προσοχή και το 75% ότι μπορεί να παρακινήσει για αγορά. Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι το 61% του κοινού δηλώνει αναμονή άνω της 1 ½ ώρας, με το 25% αυτών να δηλώνει αναμονή άνω των 3 ½ ωρών, στοιχείο που ενισχύει τη διείσδυση και αποτελεσματικότητα του μέσου.