Έρευνα μέτρησης αποτελεσματικότητας του διαφημιστικού δικτύου οθονών στο μαιευτήριο ΙΑΣΩ από την εταιρεία ερευνών Focus Bari

την .

Η Intelligent Media ανέθεσε στην εταιρία ερευνών Focus Bari το σχεδιασμό και την υλοποίηση έρευνας για την μέτρηση της αποτελεσματικότητας του διαφημιστικού δικτύου οθονών (advertising signage), που λειτουργεί η εταιρεία στους χώρους του Μαιευτηρίου ΙΑΣΩ.

 

Η έρευνα διεξήχθη για το διάστημα 11-18/6/2008 σε δείγμα 301 ατόμων ανδρών και γυναικών εξερχόμενων από το μαιευτήριο. Τα αποτελέσματα ήταν άκρως ενθαρρυντικά καθώς το 88% θυμήθηκε να έχει δει τουλάχιστον 1 διαφήμιση ενώ το ποσοστό φτάνει το 90% αν το δείγμα περιοριστεί στο ειδικό κοινό (μελλοντικοί & νέοι γονείς). Ακόμη, το 77% του κοινού θεωρεί ότι το μέσο κάνει πιο ευχάριστη την αναμονή, το 76% ότι τραβάει την προσοχή και το 75% ότι μπορεί να παρακινήσει για αγορά. Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι το 61% του κοινού δηλώνει αναμονή άνω της 1 ½ ώρας, με το 25% αυτών να δηλώνει αναμονή άνω των 3 ½ ωρών, στοιχείο που ενισχύει τη διείσδυση και αποτελεσματικότητα του μέσου.

Τα business units της Intelligent Media

  • idcs
  • babyzone
  • CareHub
  • Digital Doctor
  • meteofarm.gr

Intelligent Media-logo

Κώστα Βάρναλη 54 Χαλάνδρι, 15233
T: 210.68.56.820
E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Μην χάσετε τις τελευταίες ενημερώσεις!
Συνδεθείτε μαζί μας.

facebook f   twitter f   linkedin f   youtube f

Intelligent Media map