Smart Advice

 smart advice

Η πλατφόρμα Smart Advice είναι το καλύτερο εργαλείο άμεσης και απόλυτης στόχευσης του κοινού μίας επιχείρησης, σε οποιοδήποτε κλάδο λιανικής και αν αυτή δραστηριοποιείται. Η πλατφόρμα έχει ως βασικό στόχο το cross και up selling και αυτό επιτυγχάνεται μέσω των έξυπνων προτάσεων αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών που η Smart Advice προωθεί στον καταναλωτή στο ταμείο, τη στιγμή της συναλλαγής σύμφωνα με τις αγορές που πραγματοποίησε.

Η πλατφόρμα Smart Advice δημιουργήθηκε από την ITeQ, η οποία επέλεξε την Intelligent Media με βασικό κριτήριο τη μακρόχρονη εμπειρίας της, για την εμπορική προώθηση της πλατφόρμας.

Παρακάτω, μπορείτε να δείτε πως λειτουργεί η Smart Advice αλλά και πως επωφελούνται από την πλατφόρμα όχι μόνο τα καταστήματα που την έχουν εγκαταστήσει, αλλά και οι διαφημιζόμενες/προβαλλόμενες εταιρείες.

Πως λειτουργεί η πλατφόρμα Smart Advice;           

Ο εκάστοτε καταστηματάρχης που διατηρεί κατάστημα λιανικού εμπορίου, δημιουργεί τους δικούς του κανόνες προβολής (είτε μόνος είτε με την βοήθεια των συμβούλων της Intelligent Media), με κριτήρια που πληρούν τις δικές του ανάγκες και συμφωνίες που έχει πραγματοποιήσει, επιλέγοντας ενδεικτικά:

  • Barcode
  • Κατηγορία Προϊόντος
  • Προμηθευτή

Barcode_Scanning-Smart_Advice

Παράδειγμα: «Όταν καταχωρήσω barcode που αφορά σνακ, παρουσίασε στον πελάτη μήνυμα περιεχομένου με πρόταση για ρόφημα ή νερό».

Με αυτό τον τρόπο, κάθε φορά που καταχωρείται barcode ενός προϊόντος που ανήκει στην κατηγορία των σνακς, η Smart Advice θα προβάλει σχετικό περιεχόμενο για την προώθηση του επιθυμητού δροσιστικού ροφήματος.

Σε κάθε κατάστημα, εγκαθίσταται ένα tablet ή οθόνη με Android υποστήριξη, εξοπλισμός ο οποίος τοποθετείται στο ταμείο του καταστήματος με ειδική βάση στήριξης, η οποία μπορεί να έχει ένα χρώμα το οποίο θα ξεχωρίζει έτσι ώστε να «τραβάει» την προσοχή του καταναλωτή, αλλά μπορεί επίσης να είναι και branded, καθαρά δηλαδή πάνω στα χρώματα της εκάστοτε επιχείρησης. Όταν ο καταστηματάρχης καταχωρεί μία πώληση στο σύστημα POS με την χρήση barcode, η Smart Advice αυτόματα αναγνωρίζει ποια είναι τα συσχετιζόμενα προϊόντα και υπηρεσίες και προβάλλει, αν υπάρχει κάποιος σχετικός κανόνας, την ίδια στιγμή τις συμπληρωματικές (up- ή cross-sell) προτάσεις του καταστήματος, οι οποίες σχετίζονται με το προϊόν που καταχωρήθηκε προς πώληση.

Τι προσφέρει η πλατφόρμα Smart Advice;

H πλατφόρμα Smart Advice, προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα στις επιχειρήσεις που την επιλέγουν με βασικά προτερήματα την αύξηση των πωλήσεων. Ποιο συγκεκριμένα προσφέρει:

  1. Συνδυαστικές Πωλήσεις

Γνωρίζοντας τις αγορές του πελάτη (αφού το προϊόν έχει περαστεί στο σύστημα αγορών του καταστήματος), η Smart Advice προτείνει προϊόντα και υπηρεσίες  που συμπληρώνουν, αναβαθμίζουν την συνολική πραγματική αξία και το όφελος του προϊόντος ή υπηρεσίας που αγοράστηκε από τον καταναλωτή.

Παράδειγμα: Σε ένα κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών, εάν ένας καταναλωτής αγοράσει ένα κινητό, η εφαρμογή Smart Advice, μπορεί να προτείνει θήκες προστασίας, ακουστικά, Bluetooth και όλα τα περιφερειακά εξαρτήματα που μπορούν να συνδυαστούν με το συγκεκριμένο κινητό.

       2. Συμβουλές – Πληροφορίες

Πολλές υπηρεσίες βασίζονται πολύ στην πληροφόρηση του κοινού τους στο σημείο της πώλησης, όπως π.χ. οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας. Η Smart Advice, με εξατομικευμένο περιεχόμενο, σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε καταστήματος μπορεί να προωθήσει νέα προγράμματα και υπηρεσίες ή να ενημερώσει τους καταναλωτές της για τις διαθέσιμες επιδοτήσεις.

Παράδειγμα: Σε ένα κατάστημα κινητής τηλεφωνίας, η πλατφόρμα μπορεί να προτείνει σε έναν καταναλωτή σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει επιλέξει, μία αναβάθμιση που να τον εξυπηρετεί.

Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας μέσω αυτού, θα φανεί ότι χρησιμοποιεί cutting edge τεχνολογίες και αυτό αυτόματα θα αυξήσει την εμπιστοσύνη μεταξύ αυτής και του πελάτη της.

smart_advice_tablet

      3. Εμπορικές Προτάσεις

Η Smart Advice μπορεί να αξιοποιηθεί και ως εργαλείο εμπορικών προτάσεων, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων συγκεκριμένων προϊόντων ή κατηγοριών αλλά και την προώθηση συγκεκριμένων εταιρειών. Όταν δεν υπάρχει σχετιζόμενη πρόταση με το προϊόν που πωλείται, η Smart Advice ενημερώνει τον πελάτη για τις προσφορές του καταστήματος ή προβάλει προϊόντα κάποιας κατηγορίας ή εταιρείας με την οποία διατηρεί εμπορικές συμφωνίες.

Ποια είναι τα οφέλη για τη διαφημιζόμενη εταιρεία

  • Η στοχευμένη διαφήμιση στο σημείο της πώλησης, δημιουργεί όλες τις συνθήκες για την αύξηση των πωλήσεων
  • Ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των προϊόντων της εταιρείας
  • Βελτίωση της σχέσης με το κατάστημα
  • Δυνατότητα ανάδειξης κοινωνικού έργου εταιρείας
  • Παρακολούθηση αποτελεσματικότητας διαφημιστικής ενέργειας με στοιχεία πωλήσεων σε πραγματικό χρόνο

Ποια τα οφέλη για το κατάστημα;

Η Smart Advice παρουσιάζει στοχευμένες προτάσεις προϊόντων και υπηρεσιών στον πελάτη, σε οθόνη tablet στο ταμείο την ώρα της συναλλαγής, σύμφωνα με τις εκάστοτε αγορές του.

  • Οι συνδυαστικές πωλήσεις ως συμπληρωματικές (cross selling), αποτελούν ένα εγγυημένο μέσο για την αύξηση της μέσης αξίας του καλαθιού (up selling) του πελάτη και την ενίσχυση της κερδοφορίας του.
  • Επιπλέον, μέσω εξατομικευμένου περιεχομένου, αναβαθμίζεται η καταναλωτική εμπειρία και η συνολική ικανοποίηση του πελάτη.
  • Η Smart Advice μπορεί να αξιοποιηθεί και ως μέσο προώθησης γενικών εμπορικών συμφωνιών, σε συνεργασία με τις εταιρείες του χώρου.
  • Η θέση της Smart Advice στο ταμείο και η συνεχής προβολή των ειδικών προσφορών σε όλους τους πελάτες εξασφαλίζει υψηλότερες πωλήσεις και ταχύτερη κυκλοφορία «ξεχασμένων» κωδικών.
  • Η Smart Advice ταυτόχρονα με την προβολή διαφήμισης στο tablet, προχωρά σε ειδοποίηση στο status bar των Windows, η οποία μπορεί να εμφανίζει υπενθυμιστικό μήνυμα στον καταστηματάρχη, σχετικό με το προϊόν που προβάλλεται στο tablet.

Windowsbar_Smart_Advice

Περιεχόμενο προβολής

  • Το περιεχόμενο προβολής ορίζεται κεντρικά μέσω Internet
  • Το περιεχόμενο προβολής μπορεί να είναι οποιαδήποτε μορφής (video, εικόνα, λεκτικό)
  • Το περιεχόμενο μπορεί να προβάλλει γενικό μήνυμα με ή χωρίς εμπορική πρόταση προϊόντος
  • Το μήνυμα του περιεχομένου θα πρέπει να είναι σύντομο και να επικοινωνεί στον πελάτη με «έξυπνο» τρόπο τις προτάσεις του καταστήματος
  • Το περιεχόμενο πρέπει να επικοινωνεί το uniquesellingproposition
  • Όταν δεν υπάρχει κανόνας σχετικός με πώληση, η SmartAdvice προβάλλει τις προσφορές του καταστήματος

Η πλατφόρμα Smart Advice έχει εφαρμοστεί με επιτυχία στον κλάδο των φαρμακείων αλλά υπάρχουν δυνατότητες προσαρμογής της σε οποιοδήποτε κατάστημα λιανικής πώλησης το οποίο μπορεί να συνδεθεί με το σύστημα POS.

Μερικά ακόμα παραδείγματα που μπορεί η εφαρμογή να αποδειχθεί κερδοφόρα είναι, τα mini market, οι αλυσίδες fast food οι οποίες θα προωθούν δικά τους προϊόντα με σκοπό τη δημιουργία ενός πλήρες μενού, καταστήματα καπνικών προϊόντων και ηλεκτρονικών τσιγάρων με την πρόταση π.χ. άλλου, πιο αναβαθμισμένου ατμοποιητή ή παρόμοιας γεύσης κ.ο.κ.

Intelligent Media-logo

Κώστα Βάρναλη 54 Χαλάνδρι, 15233
T: 210.68.56.820
E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Μην χάσετε τις τελευταίες ενημερώσεις!
Συνδεθείτε μαζί μας.

facebook f   twitter f   linkedin f   youtube f