Ψηφιακή σήμανση σε καταστήματα λιανικής.

Αναρτήθηκε από Aliki Mitropoulou την Τρίτη, 01 Αυγούστου 2017. στην κατηγορία Digital Signage

6 τρόποι για να αυξήσετε την πιστότητα των καταναλωτών σας.

ψηφιακή σήμανση σε καταστήματα λιανικής πώλησης

Η ψηφιακή σήμανση έχει προχωρήσει και εξελιχθεί τόσο πολύ που κανείς δεν μπορεί να πει ότι απλά αντικαθιστά τις στατικές αφίσες ή φυλλάδια μέσα στο κατάστημα λιανικής πώλησης. H ψηφιακή σήμανση μεταβάλλεται και σταματάει να είναι μόνο ένα μέσο ενημέρωσης και πληροφόρησης.

Πλέον, η τοποθέτηση των ειδικών monitors στο κατάστημα δεν είναι η μόνη λύση. Πλέον μπορείτε να δημιουργήσετε την απόλυτη digital παρουσία σας και μέσα στο φυσικό κατάστημα, δημιουργώντας ένα αίσθημα οικειότητας αλλά και θαυμασμού παράλληλα στους καταναλωτές σας.

Τα monitors πλέον δεν προβάλουν απλά βίντεο ή στατικές εικόνες, αλλά είναι διαδραστικά. Αυτό τι σημαίνει; Σημαίνει ότι το monitors μπορεί να είναι touch και να υποστηρίζει κάποια εφαρμογή ειδικά σχεδιασμένη για την προώθηση των διαθέσιμων προϊόντων του καταστήματός σας. Σημαίνει επίσης, ότι μπορεί πλέον να συνδεθεί και με όλες τις κινητές συσκευές του καταναλωτή όπως το κινητό του, στέλνοντας όλων των ειδών τα μηνύματα, από προωθητικά μέχρι και ευχαριστήρια, και όλα αυτά προσωποποιημένα.

Έξυπνο Ξενοδοχείο και Ψηφιακή Σήμανση

Αναρτήθηκε από Aliki Mitropoulou την Τετάρτη, 19 Ιουλίου 2017. στην κατηγορία Digital Signage

Ψηφιακή σήμανση στο ξενοδοχείο

Το μέλλον των ξενοδοχείων – όπως και των περισσότερων επιχειρήσεων φυσικά - είναι ψηφιακό. Κυρίως όμως στον κλάδο των τουριστικών, όπου οι πελάτες/καταναλωτές πρέπει να επεξεργαστούν πολύ μεγάλο όγκο πληροφορίας, είναι απαραίτητο να γίνει η μετάβαση από σταθερούς και έντυπους τρόπους πληροφόρησης (φυλλάδια, αφίσες) του κοινού σε ψηφιακούς.

Η ψηφιακή πληροφόρηση είναι ίσως μέχρι στιγμής ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας μίας επιχείρησης, και πόσο μάλλον ενός ξενοδοχείου, με το κοινό της. Οι απεριόριστες δυνατότητες και τρόποι προβολής οποιουδήποτε είδους περιεχομένου (video, εικόνα), την τοποθετούν αυτόματα στα καλύτερα μέσα προβολής και ανάδειξης μίας υπηρεσίας.

Ψηφιακοί κατάλογοι εστιατορίων και fast food

Αναρτήθηκε από Aliki Mitropoulou την Τετάρτη, 19 Ιουλίου 2017. στην κατηγορία Digital Signage

7 λόγοι να αντικαταστήσετε τους σταθερούς καταλόγους!

ψηφιακή σήμανση σε χώρους εστίασης

Έχετε σκεφτεί ποτέ πόσο μας διευκολύνει η τεχνολογία στην καθημερινότητά μας; Πως έχει μετατρέψει άλλοτε χρονοβόρες διαδικασίες, όπως ένα τηλεφώνημα ή την αποστολή ενός γράμματος, σε πολύ απλές και εύκολες για όλους ενέργειες;

Η τεχνολογική αυτή εξέλιξη, έχει αγγίξει και τον κλάδο των εστιατορίων, fast food αλλά και καφετεριών, bar κλπ., τα οποία αντικαθιστούν τα σταθερά μενού ή καταλόγους με οθόνες ψηφιακής σήμανσης (digital menu boards). Αντί λοιπόν για τυπωμένους, κοινούς καταλόγους, τοποθετημένους πίσω από τον πάγκο εξυπηρέτησης, πολλές μεγάλες αλυσίδες fast food εστιατορίων και καφέ, επιλέγουν την ψηφιακή απεικόνιση του μενού τους μέσω οθονών ή video wall ψηφιακής σήμανσης.

Η ψηφιακή σήμανση σε μεγάλους οργανισμούς υγείας: Οι λύσεις και τα πλεονεκτήματα.

Αναρτήθηκε από Aliki Mitropoulou την Δευτέρα, 29 Μαΐου 2017. στην κατηγορία Digital Signage

ψηφιακή σήμανση στο νοσοκομείο μητέρα

Η ψηφιακή σήμανση στο χώρο της υγείας και πιο συγκεκριμένα στις μεγάλες νοσοκομειακές μονάδες, συμβάλει σημαντικά στη βελτίωση των λειτουργιών των μονάδων του οργανισμού. Η ψηφιακή σήμανση εστιάζει στην καλύτερη περίθαλψη των ασθενών, στη μείωση των εξόδων που προέρχονται από την κακή επικοινωνία και οργάνωση, καθώς και στην αύξηση της ικανοποίησης των ασθενών και επισκεπτών, εξ’ αιτίας του πολύ στοχευμένου περιεχομένου που προβάλλεται στις οθόνες.

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των σύγχρονων, μεγάλων νοσοκομειακών μονάδων το οποίο χρήζει μεγάλης προσοχής και άμεσης επίλυσης, είναι η ανεπαρκής και περιορισμένη επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων για θέματα που αφορούν όχι μόνο την περίθαλψη των ασθενών, αλλά και την εσωτερική οργάνωση των μονάδων.

5 συχνά λάθη κατά την εγκατάσταση δικτύου ψηφιακής σήμανσης

Αναρτήθηκε από Aliki Mitropoulou την Τετάρτη, 24 Μαΐου 2017. στην κατηγορία Digital Signage

και τρόποι αποφυγής τους

Mistakes to avoid with Digital Signage

Αποφασίσατε να χρησιμοποιήσετε ως μέσο προώθησης και προβολής των προϊόντων και υπηρεσιών σας τη ψηφιακή σήμανση; Διαβάστε παρακάτω τα συχνά λάθη που παρατηρούνται και τρόπους με τους οποίους μπορείτε να τα αποφύγετε, διασφαλίζοντας έτσι τη σωστή λειτουργία του δικτύου σας, αλλά και την βέλτιστη προώθηση των προϊόντων σας.

Αρχικά, πριν ξεκινήσουμε την ανάλυση, αξίζει να αναφέρουμε ότι ένα δίκτυο ψηφιακής σήμανσης, από την αρχή -την εγκατάσταση - μέχρι και το τέλος - την προβολή του περιεχομένου-, δεν είναι μία απλή διαδικασία. Απαιτεί πολύ χρόνο και πολύ καλή οργάνωση. Μπορεί μία πιλοτική δοκιμή να είναι εύκολη και μία σχετικά απλή διαδικασία, αλλά όταν το δίκτυο αυτό μεγαλώσει τα πράγματα και οι απαιτήσεις αρχίζουν και περιπλέκονται αρκετά.

[12 3 4 5  >>  

Intelligent media newsletter

Τα business units της Intelligent Media

  • idcs logo
  • babyzone logo
  • carehub logo
  • digital doctor logo

Intelligent Media-logo

Κώστα Βάρναλη 54 Χαλάνδρι, 15233
T: 210.68.56.820
E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Μην χάσετε τις τελευταίες ενημερώσεις!
Συνδεθείτε μαζί μας.

facebook f   twitter f   linkedin f   youtube f