Η ψηφιακή σήμανση σε μεγάλους οργανισμούς υγείας: Οι λύσεις και τα πλεονεκτήματα.

Αναρτήθηκε από Georgios Tsintzilonis την Δευτέρα, 29 Μαΐου 2017. στην κατηγορία Digital Signage

ψηφιακή σήμανση στο νοσοκομείο μητέρα

Η ψηφιακή σήμανση στο χώρο της υγείας και πιο συγκεκριμένα στις μεγάλες νοσοκομειακές μονάδες, συμβάλει σημαντικά στη βελτίωση των λειτουργιών των μονάδων του οργανισμού. Η ψηφιακή σήμανση εστιάζει στην καλύτερη περίθαλψη των ασθενών, στη μείωση των εξόδων που προέρχονται από την κακή επικοινωνία και οργάνωση, καθώς και στην αύξηση της ικανοποίησης των ασθενών και επισκεπτών, εξ’ αιτίας του πολύ στοχευμένου περιεχομένου που προβάλλεται στις οθόνες.

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των σύγχρονων, μεγάλων νοσοκομειακών μονάδων το οποίο χρήζει μεγάλης προσοχής και άμεσης επίλυσης, είναι η ανεπαρκής και περιορισμένη επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων για θέματα που αφορούν όχι μόνο την περίθαλψη των ασθενών, αλλά και την εσωτερική οργάνωση των μονάδων.

5 συχνά λάθη κατά την εγκατάσταση δικτύου ψηφιακής σήμανσης

Αναρτήθηκε από Georgios Tsintzilonis την Τετάρτη, 24 Μαΐου 2017. στην κατηγορία Digital Signage

και τρόποι αποφυγής τους

Mistakes to avoid with Digital Signage

Αποφασίσατε να χρησιμοποιήσετε ως μέσο προώθησης και προβολής των προϊόντων και υπηρεσιών σας τη ψηφιακή σήμανση; Διαβάστε παρακάτω τα συχνά λάθη που παρατηρούνται και τρόπους με τους οποίους μπορείτε να τα αποφύγετε, διασφαλίζοντας έτσι τη σωστή λειτουργία του δικτύου σας, αλλά και την βέλτιστη προώθηση των προϊόντων σας.

Αρχικά, πριν ξεκινήσουμε την ανάλυση, αξίζει να αναφέρουμε ότι ένα δίκτυο ψηφιακής σήμανσης, από την αρχή -την εγκατάσταση - μέχρι και το τέλος - την προβολή του περιεχομένου-, δεν είναι μία απλή διαδικασία. Απαιτεί πολύ χρόνο και πολύ καλή οργάνωση. Μπορεί μία πιλοτική δοκιμή να είναι εύκολη και μία σχετικά απλή διαδικασία, αλλά όταν το δίκτυο αυτό μεγαλώσει τα πράγματα και οι απαιτήσεις αρχίζουν και περιπλέκονται αρκετά.

Ποια είναι όμως αυτά τα λάθη;

Χρήσεις της ψηφιακής σήμανσης στη βιομηχανική παραγωγή

Αναρτήθηκε από Georgios Tsintzilonis την Κυριακή, 04 Δεκεμβρίου 2016. στην κατηγορία Digital Signage

manufacturing ds

Η ψηφιακή σήμανση στη βιομηχανική παραγωγή έχει εξελιχθεί σε ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο για κάθε σύγχρονο χώρο εργοστασίου. Συμπληρώνει ιδανικά κενά επικοινωνίας που φέρουν φυσικά τρόποι επικοινωνίας όπως το τηλέφωνο, το email, οι ασύρματοι και τα συστήματα δημόσιων ανακοινώσεων.

Η ψηφιακή σήμανση προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα που περιλαμβάνουν – μεταξύ άλλων - βελτιωμένη ενημέρωση σχετικά με θέματα ασφάλειας στον εργασιακό χώρο, μειωμένους χρόνους απόκρισης σε θέματα σχετιζόμενα με την παραγωγή και βελτιωμένη παραγωγικότητα.

Κινητές συσκευές και ψηφιακή σήμανση: συνεργασία με μέλλον

Αναρτήθηκε από Georgios Tsintzilonis την Τρίτη, 06 Σεπτεμβρίου 2016. στην κατηγορία Digital Signage

digital signage and smartphones work together

Στον κόσμο της ψηφιακής σήμανσης, των beacons, της αναγνώρισης χαρακτηριστικών προσώπου και των μετρήσεων του κοινού που βλέπει κάποιο περιεχόμενο, λέξεις σαν και αυτές έχουν γίνει πλέον κοινός τόπος για τους ανθρώπους που ασχολούνται με το marketing. Όλες αυτές οι έννοιες μέχρι και πολύ πρόσφατα, αποτελούσαν το «μέλλον», ωστόσο έχουν έρθει πολύ γρήγορα στην καθημερινότητά μας και αυτό οφείλεται κυρίως στην ολοένα και μεγαλύτερη υιοθέτηση των κινητών συσκευών ως μέσο επικοινωνίας, εργασίας και διασκέδασης. Η διάδραση μεταξύ των smartphones μας και των σύγχρονων οθονών που χρησιμοποιούνται σε εγκαταστάσεις ψηφιακής σήμανσης, επιτρέπει έναν δημιουργικό διάλογο μεταξύ των brands και των καταναλωτών, δίνοντας την ευκαιρία για μία πραγματικά προσωποποιημένη εμπειρία στον καταναλωτή. 

Βελτιώστε την εμπειρία του πελάτη μέσω της ψηφιακής σήμανσης

Αναρτήθηκε από Georgios Tsintzilonis την Τρίτη, 16 Αυγούστου 2016. στην κατηγορία Digital Signage

retail digital signage

Οι αλυσίδες λιανικού εμπορίου που από την ψηφιακή παρουσία οδηγούνται και στη φυσική παρουσία ή αντιστρόφως, γνωρίζουν καλά τα πλεονεκτήματα του συνδυασμού της ψηφιακής εμπειρίας με τον φυσικό κόσμο. Οι καταναλωτές γίνονται όλο και περισσότερο γνώστες των ψηφιακών τεχνολογιών και ολοένα και περισσότερο αναμένουν μία συναφή εικόνα από έναν λιανέμπορο, είτε μπαίνουν σε ένα φυσικό κατάστημα ή επισκέπτονται το e-shop του. Πολλοί λιανέμποροι επιλέγουν την ψηφιακή σήμανση ως ένα δευτερεύον εργαλείο πώλησης που μπορεί να προσφέρει πληροφορίες, οδηγίες κατεύθυνσης και να προωθήσει τις πωλήσεις προϊόντων, και όλα αυτά με πλήρως αυτοματοποιημένο τρόπο.

Όταν χρησιμοποιηθούν σωστά, οι οθόνες ψηφιακής σήμανσης μπορούν να αποτελέσουν ένα προσωποποιημένο και οικονομικά συμφέρον μέσο με υψηλής απόδοσης αποτελέσματα όσον αφορά στην ικανοποίηση του καταναλωτή. Η στατική σήμανση είναι φθηνή και τη γνωρίζουμε καλά, αλλά με 63% των καταναλωτών να δηλώνει ότι η ψηφιακή σήμανση τους τραβάει την προσοχή, σίγουρα αποτελεί έναν τομέα που το σύγχρονο λιανεμπόριο δεν μπορεί να αγνοήσει.  

[12 3 4 5  >>  

Intelligent media newsletter

Τα business units της Intelligent Media

  • idcs logo
  • babyzone logo
  • carehub logo
  • digital doctor logo

Intelligent Media-logo

Κώστα Βάρναλη 54 Χαλάνδρι, 15233
T: 210.68.56.820
E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Μην χάσετε τις τελευταίες ενημερώσεις!
Συνδεθείτε μαζί μας.

facebook f   twitter f   linkedin f   youtube f