Πως να ωφεληθείτε από την ψηφιακή σήμανση

Αναρτήθηκε από Aliki Mitropoulou την Κυριακή, 08 Οκτωβρίου 2017. στην κατηγορία Digital Signage

Τοποθετώντας τη σε μικρούς αλλά απόλυτα στοχευμένους χώρους

digital signage στην αίθουσα διδασκαλίας

Σε προηγούμενες αναφορές μας όσον αφορά τη χρησιμότητα και τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής σήμανσης, έχουμε εστιάσει στα οφέλη που προσδίδει ένα δίκτυο ψηφιακής σήμανσης το οποίο είναι τοποθετημένο σε κεντρικά σημεία κτηρίων όπως στις ρεσεψιόν, στις αίθουσες αναμονής κλπ.

Ήρθε λοιπόν η ώρα λοιπόν να εξετάσουμε πως η ψηφιακή σήμανση μπορεί να βοηθήσει την επικοινωνία μίας εταιρείας ή ενός οργανισμού σε πιο κλειστούς (από άποψη κόσμου) αλλά και πιο στοχευμένους χώρους.

Ψηφιακή σήμανση στα Τραπεζικά Ιδρύματα

Αναρτήθηκε από Aliki Mitropoulou την Κυριακή, 01 Οκτωβρίου 2017. στην κατηγορία Digital Signage

Τα πλεονεκτήματα και οι πρακτικές

Digital Signage in Banking

Στον χώρο της ψηφιακής σήμανσης, όλοι γνωρίζουμε ότι οι τράπεζες είναι από τους πρώτους κλάδους που υιοθέτησαν την ψηφιακή σήμανση στην επικοινωνιακή τους στρατηγική. Δεν είναι λοιπόν περίεργο που ο κλάδος αυτός, επιλέγει και μετά από τόσα χρόνια να ενστερνιστεί ξανά τη νέα και σαφώς πιο εξελιγμένη μορφή της ψηφιακής σήμανσης.

Η ψηφιακή σήμανση στο χώρο των γυμναστηρίων

Αναρτήθηκε από Aliki Mitropoulou την Δευτέρα, 04 Σεπτεμβρίου 2017. στην κατηγορία Digital Signage

ψηφιακή σήμανση στο γυμναστήριο

Το “healthy way of life” έχει αρχίσει δραστικά να μπαίνει στις ζωές μας, καθώς όλο και περισσότερος κόσμος αντιλαμβάνεται τα προτερήματα της άσκησης και της σωστής και υγιεινής διατροφής. Πόσες φορές έχουμε δει ανθρώπους σε πλήρη αθλητική ενδυμασία να τρέχουν στο δρόμο ή να κάνουν ποδήλατο; Πόσος κόσμος πηγαίνει εντατικά, ακόμα και φανατικά στο γυμναστήριο όχι μόνο για να χρησιμοποιήσει όργανα αλλά για να κάνει pilates ή yoga ή κάποιο άλλο πρόγραμμα που θα τον ενδυναμώσει και θα τον χαλαρώσει παράλληλα από το άγχος της καθημερινότητας;

Κανάλι ψηφιακής σήμανσης: Απαραίτητα στοιχεία για να το κάνετε αποδοτικό

Αναρτήθηκε από Aliki Mitropoulou την Δευτέρα, 28 Αυγούστου 2017. στην κατηγορία Digital Signage

αποτελεσματική ψηφιακή σήμανση

Η ψηφιακή σήμανση, από τη στιγμή που άρχισε να αναπτύσσεται σαν τεχνολογία, αποτελούσε ένα βασικό μέσο ενημέρωσης και διαφήμισης το οποίο ήταν έτσι σχεδιασμένο ώστε να προσελκύει το βλέμμα του περαστικού/καταναλωτή. Στόχος της ήταν πάντα να τραβάει την προσοχή με απώτερο σκοπό να εισέρχεται ο εκάστοτε «θεατής» σε κάποιο κατάστημα ή να πληροφορείται για μία υπηρεσία ή κάποιο προϊόν.

Από την αρχή της, αλλά ειδικότερα τώρα, η ψηφιακή σήμανση αποτελεί ένα από τα αποτελεσματικότερα μέσα προώθησης. Είναι αδιαμφισβήτητα το μέσο το οποίο «τραβάει» περισσότερο απ’ οποιοδήποτε άλλο την προσοχή των καταναλωτών, καθώς βρίσκεται συνήθως στο σημείο της πώλησης ή ενός άλλου σημείου ενδιαφέροντος.

Ψηφιακή σήμανση σε καταστήματα λιανικής.

Αναρτήθηκε από Aliki Mitropoulou την Τρίτη, 01 Αυγούστου 2017. στην κατηγορία Digital Signage

6 τρόποι για να αυξήσετε την πιστότητα των καταναλωτών σας.

ψηφιακή σήμανση σε καταστήματα λιανικής πώλησης

Η ψηφιακή σήμανση έχει προχωρήσει και εξελιχθεί τόσο πολύ που κανείς δεν μπορεί να πει ότι απλά αντικαθιστά τις στατικές αφίσες ή φυλλάδια μέσα στο κατάστημα λιανικής πώλησης. H ψηφιακή σήμανση μεταβάλλεται και σταματάει να είναι μόνο ένα μέσο ενημέρωσης και πληροφόρησης.

Πλέον, η τοποθέτηση των ειδικών monitors στο κατάστημα δεν είναι η μόνη λύση. Πλέον μπορείτε να δημιουργήσετε την απόλυτη digital παρουσία σας και μέσα στο φυσικό κατάστημα, δημιουργώντας ένα αίσθημα οικειότητας αλλά και θαυμασμού παράλληλα στους καταναλωτές σας.

Τα monitors πλέον δεν προβάλουν απλά βίντεο ή στατικές εικόνες, αλλά είναι διαδραστικά. Αυτό τι σημαίνει; Σημαίνει ότι το monitors μπορεί να είναι touch και να υποστηρίζει κάποια εφαρμογή ειδικά σχεδιασμένη για την προώθηση των διαθέσιμων προϊόντων του καταστήματός σας. Σημαίνει επίσης, ότι μπορεί πλέον να συνδεθεί και με όλες τις κινητές συσκευές του καταναλωτή όπως το κινητό του, στέλνοντας όλων των ειδών τα μηνύματα, από προωθητικά μέχρι και ευχαριστήρια, και όλα αυτά προσωποποιημένα.

[12 3 4 5  >>  

Intelligent media newsletter

Τα business units της Intelligent Media

  • idcs logo
  • babyzone logo
  • carehub logo
  • digital doctor logo

Intelligent Media-logo

Κώστα Βάρναλη 54 Χαλάνδρι, 15233
T: 210.68.56.820
E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Μην χάσετε τις τελευταίες ενημερώσεις!
Συνδεθείτε μαζί μας.

facebook f   twitter f   linkedin f   youtube f