Περιεχόμενο ψηφιακής σήμανσης

Περιεχόμενο ψηφιακής σήμανσης

Το περιεχόμενο αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες επιτυχίας για οποιοδήποτε έργο ψηφιακής σήμανσης (digital signage content). Ο όρος χρησιμοποιείται για να περιγραψεί το περιεχόμενο το οποίο προβάλλεται στα μέσα προβολής μίας εγκατάστασης ψηφιακής σήμανσης.  Το περιεχόμενο μπορεί να απαρτίζεται από κείμενο, εικόνες, videos, animations, ήχο, απεικόνιση ζωντανών ή στατικών πηγών δεδομένων, και επίσης, είναι δυνατόν να παρέχει δυνατότητες διαδραστικότητας.

Αποτελεί κοινή γνώση, ότι ενώ πολλά έργα ψηφιακής σήμανσης έχουν γερές τεχνολογικές βάσεις, το περιεχόμενο που προβάλλουν δεν είναι σωστά σχεδιασμένο με αποτέλεσμα να μην έχει ως αποτέλεσμα την προσέλκυση της προσοχής του κοινού, και κατά συνέπεια, τη μη ολοκληρωμένη εκμετάλλευση του πλήρους δυναμικού του έργου και της τεχνολογίας που το υποστηρίζει.

Στις σύγχρονες εγκαταστάσεις ψηφιακής σήμανσης, το περιεχόμενο σχεδιάζεται και διανέμεται στις οθόνες προς προβολή μέσω ειδικού λογισμικού, το οποίο επιτρέπει, εκτός του σχεδιασμού, τον προγραμματισμό του περιεχομένου.

Digital Signage FAQ

Δείτε τις απαντήσεις σε μερικά συχνά ερωτήματα.

Intelligent media newsletter

Τα business units της Intelligent Media

  • idcs logo
  • babyzone logo
  • carehub logo
  • digital doctor logo

Intelligent Media-logo

Κώστα Βάρναλη 54 Χαλάνδρι, 15233
T: 210.68.56.820
E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Μην χάσετε τις τελευταίες ενημερώσεις!
Συνδεθείτε μαζί μας.

facebook f   twitter f   linkedin f   youtube f