Διαδραστική ψηφιακή σήμανση (Interactive Digital Signage)

Eνδυναμώστε τους πελάτες σας με μία συναρπαστική, διαδραστική εμπειρία

Στο σημερινό κόσμο, όπου όλα είναι ψηφιακά, οι άνθρωποι επιθυμούν να παίρνουν πληροφορίες και να λαμβάνουν αγοραστικές αποφάσεις σύμφωνα με τους δικούς τους όρους. Ένας συμβατικός και κοινότυπος λόγος στο χώρο των πωλήσεων εκλαμβάνεται από πολλούς ως ενοχλητικός και αδιάφορος. Από την άλλη μεριά, η διαδραστική ψηφιακή σήμανση προσφέρει μια αποτελεσματική λύση για την προσέλκυση των πελατών σας, καθώς και την αμέριστη προσοχή του κοινού, μέσω ενός απόλυτα φιλόξενου τρόπου. Οι διαδραστικές τεχνολογίες σας συνδέουν άμεσα με το κοινό σας, το ενθαρρύνουν να μάθει για την επιχείρησή σας, να τη γνωρίσει καλύτερα και να ανακαλύψει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε.

Με την υιοθέτηση εφαρμογών διαδραστικής ψηφιακής σήμανσης:

  • Θα βοηθήσετε το κοινό σας να αυτοεξυπηρετηθεί και να βρει τις πληροφορίες που αναζητεί.
  • Θα τραβήξετε την προσοχή των πελατών σας και θα τους ενθαρρύνετε να προσέξουν το μήνυμά σας, έτσι ώστε να συνδεθούν με αυτό.
  • Θα δημιουργήσετε μία αξέχαστη και συναρπαστική εμπειρία που θα ενισχύσει την εμπιστοσύνη των πελατών σας, αυξάνοντας παράλληλα την εμπιστοσύνη στην επωνυμία της επιχείρησής σας.

Ενσωμάτωση με οθόνη αφής & Φορητές συσκευές: Η διαδραστική ψηφιακή σήμανση, είναι μία διαρκώς αναπτυσσόμενη πλατφόρμα επικοινωνίας, η οποία μπορεί να διεγείρει το ενδιαφέρον των πελατών σας και να τους συνδέσει με την επιχείρησή σας. Οι συσκευές αναπαραγωγής πολυμέσων που υποστηρίζουν την ενσωμάτωση με συμβατό πάνελ αφής, διευρύνουν την επιλογή και την επίσπευση της ανάπτυξης των διαδραστικών δικτύων δημόσιας προβολής.

Η διαδραστική ψηφιακή σήμανση μετατρέπει οποιαδήποτε οθόνη, μικρού ή μεγάλου μεγέθους, σε μια δυναμική και διαδραστική επιφάνεια. Χρησιμοποιώντας πρωτοποριακές τεχνολογίες multi-touch, καθώς και την ανάλυση και την ταχύτητα που απαιτείται για την υποστήριξη των τεχνολογιών touch, επιτρέπει σε πολλούς χρήστες να αλληλεπιδρούν ταυτόχρονα, με όλες τις εφικτές δαχτυλικές κινήσεις.

Ένα άλλο είδος διαδραστικής ψηφιακής σήμανσης, είναι η ανάπτυξη λειτουργικότητας η οποία επιτρέπει τη διασύνδεση με κινητές συσκευές, όπως tablets και smartphones. Με αυτό τον τρόπο, η διαφήμιση αποκτά ένα νέο νόημα, που θα κινήσει αναμφισβήτητα το ενδιαφέρον του πελάτη και θα διατηρήσει την προσοχή του. Αυτό συμβαίνει λόγω της ευκολίας και της αμεσότητας που προσφέρει, με την εύκολη και γρήγορη εναλλαγή του περιεχόμενου ψηφιακής σήμανσης, με ένα απλό άγγιγμα στην κινητή συσκευή. Τα έντυπα διαφημιστικά φυλλάδια αντικαθιστώνται με ηλεκτρονικά (e-brochures) σε διαδραστικές οθόνες βίντεο, προσφέροντας την ευελιξία της επικαιροποίησης των μηνυμάτων πιο γρήγορα και αποτελεσματικά.

Η ψηφιακή σήμανση μπορεί να ενσωματωθεί σε μεγάλες οθόνες αφής, που χρησιμεύουν ως διαδραστικά κιόσκια πληροφοριών σε πολυσύχναστους δημόσιους χώρους, όπως είναι τα εμπορικά κέντρα, οι σιδηροδρομικοί σταθμοί κλπ. Δεδομένου ότι τα όρια μεταξύ των φυσικών και των ψηφιακών περιβαλλόντων της λιανικής πώλησης είναι πλέον συγκεχυμένα και οι καταναλωτές έχουν στραφεί στις κινητές συσκευές, με τις νέες εφαρμογές να ενισχύουν τον ψηφιακό τρόπο ζωής τους, πολλές επιχειρήσεις αναδιαμορφώνουν τα καταστήματά τους, έτσι ώστε να ενισχύσουν την εμπειρία αγορών για τους πελάτες, σε ένα διαδραστικό και φιλόξενο περιβάλλον. Η νέα μορφή του marketing περιλαμβάνει οθόνες ψηφιακής σήμανσης και διαδραστικούς πίνακες αφής, που αποτυπώνουν το όραμα και αναδεικνύουν αποτελεσματικότερα το προφίλ της κάθε επιχείρησης.

Wayfinding (Κατευθυνσιοδότηση)

Το wayfinding είναι μία τεχνολογία φιλική προς το χρήστη που δημιουργεί δυναμικά οδηγίες από οποιοδήποτε σημείο εκκίνησης σε οποιοδήποτε προορισμό. Απότελεί μία από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές διαδραστικής ψηφιακής σήμανσης. Οι διαδραστικοί χάρτες wayfinding κατευθύνουν τους επισκέπτες μέσα στις εγκαταστάσεις σας (σε εξωτερικούς ή εσωτερικούς χώρους) και τους παρέχουν μία πηγή πληροφοριών που μπορούν να χρησιμοποιήσουν μόνοι τους. Με αυτόν τον τρόπο προσφέρετε στους πελάτες σας λεπτομερείς κατευθύνσεις, μέσα από την εύχρηστη και σύγχρονη τεχνολογία οθονών αφής. Εκτός από τους χάρτες, υπάρχει η δυνατότητα ενσωμάτωσης χρωματικής κωδικοποίησης και εικονιδίων, που επιτρέπουν στους επισκέπτες να αναγνωρίσουν αμέσως κοινόχρηστους χώρους, όπως εξόδους, ασανσέρ και σκάλες. Επιπλέον, μπορεί να προστεθεί μία εμφανής ένδειξη "Είστε Εδώ", ώστε οι επισκέπτες να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή σε ποιο σημείο βρίσκονται ακριβώς, καθώς και κατανοητά ψηφιακά μονοπάτια που θα τους καθοδηγούν στον προορισμό τους.

Το wayfinding είναι αποτελεσματικό και απαραίτητο για κάθε οργανισμό ή επιχείρηση, όπως εταιρικές και πανεπιστημιακές εγκαταστάσεις, εγκαταστάσεις υγειονομικής περίθαλψης, κυβερνητικά κτίρια, ξενοδοχεία, κέντρα συνεδριάσεων και πολλά άλλα.

Η εμπειρία του πελάτη, ο σχεδιασμός των υπηρεσιών και η ψηφιακή σήμανση

Ο σχεδιασμός υπηρεσιών είναι μια ειδική προσέγγιση για την εμπειρία του χρήστη, που βασίζεται σε μία ολοκληρωμένη εικόνα της εμπειρίας των καταναλωτών με το branding της εταιρείας. Είναι μια απόπειρα να κατασκευαστεί μία ολοκληρωμένη εικόνα όλων των σημείων επαφής που δημιουργούν εμπειρία και τις οργανωτικές λειτουργίες που θα την υποστηρίξουν.

Τα ψηφιακά στοιχεία θα πρέπει να είναι μια επέκταση της εταιρικής κουλτούρας και να αναδεικνύουν πιστά τις αξίες ενός οργανισμού. Φανταστείτε ότι έχετε μπει σε ένα εστιατόριο και αντί να λαμβάνει την παραγγελία σας ο σερβιτόρος, να πρέπει να περιηγηθείτε στο διαδίκτυο προκειμένου να βρείτε το μενού, να δείτε τις επιλογές γεύματος που παρέχονται, να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα των φαγητών κ έπειτα να στείλετε ηλεκτρονικά την παραγγελία σας στην κουζίνα προκειμένου να σας την ετοιμάσουν. Κάτι τέτοιο θα ήταν χρονοβόρο, αναποτελεσματικό, θα οδηγούσε σε μία λιγότερο ικανοποιητική εμπειρία και κατ’ επέκταση θα νικήσει εντελώς το σκοπό ενός εστιατορίου. Υπάρχουν μενού επειδή αποτελούν ένα σημαντικό μέρος της συνολικής εμπειρίας του εστιατορίου και συμβάλλουν στη συνολική εικόνα της επιχείρησης.

Το ίδιο ισχύει και για όλες τις επιχειρήσεις, στις οποίες η διαδραστική ψηφιακή σήμανση θα πρέπει να είναι μέρος μιας συνολικής εμπειρίας της λειτουργίας της και να έχει στο επίκεντρο τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προσφέρει, αλλά και να είναι εστιασμένη στον πελάτη. Οι ψηφιακές εμπειρίες έχουν γίνει μέρος του τοπίου της λιανικής πώλησης, αλλά μόνο μια ψηφιακή εμπειρία που δημιουργήθηκε από το εμπορικό σήμα της επιχείρησης μπορεί να μεταδώσει στην πραγματικότητα την ιστορία της μάρκας. Είναι σημαντικό η διαδραστική ψηφιακή σήμανση να προσαρμοστεί στο προφίλ της εταιρείας, προκειμένου να είναι πραγματικά επωφελής για την επιχείρηση και τον καταναλωτή.

Προσαρμοσμένες λύσεις από την Intelligent Media

Η Intelligent Media παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαδραστικής ψηφιακής σήμανσης, προσαρμοσμένες στις δικές σας ανάγκες. Η ομάδα μας θα συνεργαστεί μαζί σας για να σχεδιάσει, να αναπτύξει και να υποστηρίξει μια προσαρμοσμένη λύση ψηφιακής σήμανσης, που θα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας, με το μικρότερο δυνατό κόστος. Η Intelligent Media περιλαμβάνει όλα όσα χρειάζεστε για να δημιουργήσετε μία καταπληκτική διαδραστική ψηφιακή εμπειρία, με αξιόπιστη και ακριβή συμπεριφορά.

Intelligent media newsletter

Τα business units της Intelligent Media

  • idcs logo
  • babyzone logo
  • carehub logo
  • digital doctor logo

Intelligent Media-logo

Κώστα Βάρναλη 54 Χαλάνδρι, 15233
T: 210.68.56.820
E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Μην χάσετε τις τελευταίες ενημερώσεις!
Συνδεθείτε μαζί μας.

facebook f   twitter f   linkedin f   youtube f