advertising signage networks

Γιατί να διαφημιστείτε σε δίκτυα ψηφιακής σήμανσης

Τα πλεονεκτήματα


Γιατί επιθυμείτε να επικοινωνήσετε το μήνυμά σας με έναν τρόπο στοχευμένο και αποτελεσματικό που κεντρίζει το ενδιαφέρον και τραβάει την προσοχή. Με ένα τρόπο που ωθεί σε μια συγκεκριμένη δράση, ιδέα ή διάθεση.

Γιατί σας δίνει τη δυνατότητα να στοχεύσετε σε ένα επιθυμητό κοινό με ένα συγκεκριμένο μήνυμα μέσω ενός μέσου που αξιοποιεί όλα τα θετικά στοιχεία της τηλεόρασης, του βασιλιά των σύγχρονων μέσων επικοινωνίας. Με άλλα λόγια, τα διαφημιστικά δίκτυα ψηφιακής σήμανσης είναι το ιδανικό μέσο για να επικοινωνήσετε κάποιο συγκεκριμένο μήνυμα προς ένα συγκεκριμένο ακροατήριο - παρακάμπτοντας έτσι το βάρος της πληρωμής για ένα μαζικό ακροατήριο, όταν μόνο ένα ποσοστό του σας ενδιαφέρει πραγματικά.

Γιατί ένα διαφημιστικό δίκτυο ψηφιακής σήμανσης προβάλλει videos, γραφικά, κείμενο, animation και audio με τρόπο που ακόμη και το καλύτερο πρόγραμμα ενός καναλιού στην τηλεόραση μπορεί να το ζηλέψει. Και εδώ ακριβώς υπάρχει το σημείο που διαφοροποιεί την ψηφιακή σήμανση από κάθε άλλο video-based μέσο.  Δεν υπάρχει άλλο video-based μέσο που ασκεί επιρροή που μπορεί να ασκήσει η τηλεόραση σε ένα τόσο συγκεκριμένο και επιθυμητό κοινό για τόσο μικρή επένδυση.

Γιατί ποιο άλλο μέσο δίνει στους marketers την ευκαιρία να επηρεάσουν, να καλοπιάσουν και να κατευθύνουν τους καταναλωτές στην αγορά ενός προιοντος/υπηρεσίας; Ένα σωστό μήνυμα μπορεί να κατευθύνει τον καταναλωτή σε αγορά, σε οικειοποίηση με ένα brand, σε επηρεασμό της καταναλωτικής του συμπεριφοράς προτρέποντας τον να αγοράσει συμπληρωματικά προϊόντα, π.χ.  "Θέλετε πατάτες με το μπιφτέκι;"

Συνοψίζοντας, τα διαφημιστικά δίκτυα ψηφιακής σήμανσης, ως ένα ισχυρό μέσο επικοινωνίας, έχει τη δύναμη  να επικοινωνεί διαφημιστικά μηνύματα ή ενημερωτικό υλικό σε μία επιλεγμένη ομάδα ανθρώπων με κοινά χαρακτηριστικά, οι οποίοι, λόγω της παρουσίας τους στο συγκεκριμένο σημείο, είναι πιο πιθανό να εκφράσουν ενδιαφέρον για το μήνυμα που μεταδίδεται περισσότερο από κάθε άλλο μέσο.

Σημαντικά σημεία


Το χτίσιμο γερών σχέσεων, η δυναμική προβολή μηνυμάτων και οι μεταδόσεις σε συγκεκριμένες μέρες και ώρες, κάνουν τα διαφημιστικά δίκτυα ψηφιακής σήμανσης ένα από τα πιο σημαντικά μέσα επικοινωνίας του σύγχρονου marketing. Σημαντικά σημεία για να λάβετε υπόψη σας, είναι τα ακόλουθα:

  • Η ανάκληση και απομνημόνευση της διαφήμισης είναι καλύτερη από ό, τι σε οποιαδήποτε παραδοσιακή διαφήμιση.
  • Οι αναγνώστες δεν μπορούν να αλλάξουν κανάλι ή να κάνουν fast forward την ώρα προβολής των διαφημιστικών μηνυμάτων.
  • Οι διαφημίσεις τραβάνε το βλέμμα λόγω της πλήρους κίνησης.
  • Οι διαφημίσεις είναι πολύ ευέλικτες. Μπορούν να προσαρμοστούν και να στοχεύσουν σε μικρότερες ομάδες-στόχους μέσα σε ένα μεγαλύτερο ακροατήριο.
  • Τα διαφημιστικά δίκτυα ψηφιακής σήμανσης είναι πιο αποδοτικά και προσιτά (σχέση κόστους – επένδυσης), σε σύγκριση με την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, το έντυπο ή τις υπαίθριες διαφημιστικές πινακίδες
  • Το μήνυμα στοχεύει εύκολα και σε μηδέν χρόνο την ομάδα που απευθύνεται με μεγαλύτερο αντίκτυπο από τα υπόλοιπα μέσα.
  • Το μήνυμα φτανει σε καταναλωτές οι οποίοι ξοδεύουν χρήματα σε τοπικές επιχειρήσεις.

Intelligent media newsletter

Τα business units της Intelligent Media

  • idcs logo
  • babyzone logo
  • carehub logo
  • digital doctor logo

Intelligent Media-logo

Κώστα Βάρναλη 54 Χαλάνδρι, 15233
T: 210.68.56.820
E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Μην χάσετε τις τελευταίες ενημερώσεις!
Συνδεθείτε μαζί μας.

facebook f   twitter f   linkedin f   youtube f