Ανάπτυξη εφαρμογών LG WebOS for Signage

WebOS

Η Intelligent Media είναι ήδη από το 2016 official partner της LG για την ανάπτυξη εφαρμογών ψηφιακής σήμανσης στο λειτουργικό σύστημα WebOS for Signage. Η Intelligent Media αποτελεί μέλος ενός μικρού αριθμού εταιρειών, σε παγκόσμιο επίπεδο, οι οποίες έχουν εξασφαλίσει τη σχετική άδεια από την LG.

Το λειτουργικό σύστημα WebOS for Signage φιλοξενείται σε SoC (System-On-Chip) monitors ψηφιακής σήμανσης της LG και έχει αναπτυχθεί για να διευκολύνει την ανάπτυξη εφαρμογών απεικόνισης περιεχόμενου, καθώς και την ανάπτυξη διαδραστικών εφαρμογών. Τα SoC digital signage monitors της LG φέρουν εσωτερικό digital signage player με συνέπεια την πολύ εύκολη εγκατάσταση και λειτουργία τους.

Το λειτουργικό σύστημα WebOS for Signage είναι ένα web-centric περιβάλλον, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους developers να δημιουργήσουν καινοτόμες εφαρμογές, χρησιμοποιώντας σύγχρονες web τεχνολογίες. Αυτό σημαίνει ότι το προγραμματιστικό περιβάλλον της πλατφόρμας είναι σε Linux και οι εφαρμογές χτίζονται σε mainstream web τεχνολογίες, δηλαδή σε HTML5, CSS3 και JavaScript.

Τα συνεχή updates κάνουν την πλατφόρμα πολύ ανταγωνιστική, καθώς η κάθε αναβάθμιση ακολουθείτε από νέα, cutting edge features και τεράστιες βελτιώσεις όσον αφορά την ταχύτητα της.

Το λειτουργικό σύστημα WebOS της LG, κατατάσσεται στην κατηγορία Smart Signage platform και προσφέρει πάρα πολλές λύσεις σε αυτούς που τη χρησιμοποιούν. Οι λύσεις αυτές χωρίζονται σε τρεις βασικές κατηγορίες:

  1. Software: Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, η πλατφόρμα είναι webcentric καθώς χρησιμοποιεί τεχνολογίες του web, όπως, HTM5 και CSS3 για το frontend και Node.js για το backend. Επίσης, διαθέτει δικό της API, το οποίο επιτρέπει την εκμετάλλευση των λειτουργιών της οθόνης, καθώς και περιφερειακών συσκευών.
  2. SoC (SystemaChip): Τα SoC digital signage monitors της LG διαθέτουν ενσωματωμένο player και δεν απαιτούν την αγορά νέου, εξωτερικού player. Αυτό το χαρακτηριστικό μειώνει κατά πολύ όχι μόνο το μακροπρόθεσμο κόστος αλλά και το βραχυπρόθεσμο, καθώς μειώνονται κατά πολύ τα κόστη εγκατάστασης και συντήρησης του monitor. Ένα SoC monitor μπορεί να μειώσει το κόστος της εγκατάστασης και αγοράς μέχρι και 20%.
  3. Εξωτερικά interfaces: Τα SoC digital signage monitors της LG υποστηρίζουν τη σύνδεση εξωτερικών συσκευών όπως, webcamera, beacon, NFC, RFID, barcode scanners και γενικότερα συσκευές GPIO (General Purpose Input/Output). Η σύνδεση του monitorμε τις αναφερόμενες συσκευές, επιτρέπει την προβολή passive ή interactive περιεχομένου βάσει των events που παράγουν οι συνδεδεμένες συσκευές. Για παράδειγμα, η σάρωση του barcode ενός προϊόντος μπορεί να προβάλλει αυτόματα περιεχόμενο για το προϊόν ή η πτώση της εξωτερικής θερμοκρασίας κάτω από ένα όριο να δημιουργεί αυτόματα alerts επί της οθόνης. Ουσιαστικά, οι δυνατότητες διάδρασης περιορίζονται μόνο από το conceptκαι τη δημιουργικότητα.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της WebOS πλατφόρμας:

  1. Προβάλλει το περιεχόμενο που εσείς θα επιλέξετε χωρίς να χρειάζεται εξωτερικό player, καθώς έχει εγκατεστημένο, δικό της, εσωτερικό player.
  2. Το μόνο που χρειάζεται για να λειτουργήσει πλήρως, είναι μία σύνδεση LAN
  3. Εύκολη και οικονομική εγκατάσταση και συντήρηση
  4. Το περιεχόμενο εναλλάσσεται άμεσα, έτσι ώστε ο χρήστης να μην αντιληφθεί την αλλαγή μεταξύ των βίντεο
  5. Υποστηρίζει, κάτω από ορισμένες συνθήκες, την αυτόματη προβολή περισσότερων από ενός βίντεο ταυτόχρονα
  6. Υποστηρίζει τη διαδραστικότητα μεταξύ οθόνης και χρήστη, μέσω smartdevices (έξυπνες συσκευές), του multi-touch feature και τη δυνατότητα σύνδεσής της με διαφόρων ειδών αισθητήρες (sensors), οι οποίοι αλληλοεπιδρούν με τον περιβάλλοντα χώρο αλλά και με διάφορα άλλα στοιχεία όπως τον καιρό, το φως, βάρος κ.α. Για την touch λειτουργία, απαιτείται η εγκατάσταση και ενός LG Touch Frame, ενώ για τη χρήση αισθητήρων απαιτείται η αγορά και σύνδεση τους μέσω USB ή δικτύου.
  7. Το layout της οθόνης ρυθμίζεται και εμφανίζεται όπως ο καθ’ ένας επιθυμεί

Μία WebOS εφαρμογή μπορεί να υποστηρίξει από στατικές εικόνες, 4Κ video μέχρι websites και RSS feeds μέσω συγκεκριμένων εφαρμογών που θα «χτίσουν» οι προγραμματιστές, καθώς και touchscreen εφαρμογές.

Ποιες είναι όμως οι διαφορές και κατ’ επέκταση τα προτερήματα ενός WebOS Monitor από τις απλές τηλεοράσεις;

Τα WebOS Monitors, μπορούν να προβάλουν το περιεχόμενο που έχετε επιλέξει για μεγαλύτερο διάστημα μέσα στην ημέρα, από μία απλή τηλεόραση. Ανάλογα το μοντέλο, μπορούν να λειτουργούν 24/7 είτε 18/7, πράγμα αδύνατο για μία απλή τηλεόραση. Επίσης, μπορεί η κάθε επιχείρηση να επιλέξει τον προσανατολισμό του monitor, δηλαδή αν θα εγκατασταθεί σε οριζόντια ή κάθετη διάσταση. Μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο, αποτελεί η έντονη διαδραστικότητα μεταξύ monitor - χρήστη που μπορεί να υποστηρίξει το WebOS Monitor, σε αντίθεση με την απλή οθόνη που δεν προσφέρει καθόλου interactivity. Τέλος, ένα WebOS Monitor, έχει πολύ καλύτερο και δυνατότερο φωτισμό από κάθε απλή οθόνη, γεγονός που ανεβάζει κατά πολύ την ποιότητα του περιεχομένου που προβάλλεται.

Γιατί να επιλέξετε την Intelligent Media για την εγκατάσταση και διαχείριση του δικτύου σας;

Η Intelligent Media, είναι μία από τις ελάχιστες εταιρίες στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως, που μπορεί να αναλάβει ένα έργο από την αρχή μέχρι το τέλος. Αυτό σημαίνει ότι αξιολογεί τις ανάγκες της επιχείρησής σας και προτείνει το monitor ή ένα ολοκληρωμένο δίκτυο το οποίο θα καλύπτει πλήρως τις ανάγκες σας. Μόλις επιλεγεί ο εξοπλισμός, αναλαμβάνει πλήρως την εγκατάστασή του και σας παρέχει τεχνικό support. Εκτός από θέματα εγκατάστασης, η Intelligent Media προσφέρει και υπηρεσίες κεντρικής διαχείρισης αλλά και δημιουργίας περιεχομένου, όπως επίσης και ανάπτυξη διαδραστικών εφαρμογών για το WebOS monitor σας.

Η Intelligent Media είναι μία από τις ελάχιστες εταιρείες στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως, που έχει άδεια από την LG να προγραμματίσει στην WebOS πλατφόρμα και γι’ αυτό το λόγο αποτελεί την καλύτερη και ασφαλέστερη επιλογή για τη διαχείριση και εγκατάσταση του WebOS δικτύου σας.

Σε ποιους κλάδους συναντάμε πιο συχνά Digital Signage;

Τα WebOS monitors, τοποθετούνται συνήθως σε πολυσύχναστα μέρη και επιχειρήσεις καθώς έχουν ως σκοπό να επικοινωνήσουν ένα μήνυμα σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο. Για το λόγο αυτό, βλέπουμε περισσότερο Digital Signage Monitors σε χώρους αλυσίδες fast food που επικοινωνούν τον κατάλογό τους, σε ξενοδοχεία που επικοινωνούν διάφορες υπηρεσίες τους, σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς και μαγαζιά λιανικού εμπορίου.

Φυσικά η χρήση τους δεν περιορίζεται σε αυτούς τους κλάδους μόνο, καθώς βλέπουμε δίκτυα ψηφιακής σήμανσης μέχρι και στο μετρό και στο αεροδρόμιο.

Μέσω των ειδικών οθονών της LG και της πλατφόρμας WebOS, οι εταιρείες που τις χρησιμοποιούν μπορούν τα τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών τους μέσω του στρατηγικού περιεχομένου που αναπαράγουν, ενεργοποιώντας έτσι την “pull” μέθοδο προσέγγισης.

Αποτελέσματα και στατιστικά

  • 33% αύξηση των πωλήσεων σε καταστήματα λιανικής, σύμφωνα με τη Nielsen
  • 75% engagement σε καταστήματα λιανικής σύμφωνα με την IAB
  • 75% θυμάται ότι έχει δει διαφήμιση σε Digital Signage δίκτυο οθονών και το 55% αυτών, θυμάται ακριβώς τι μήνυμα έχει δει
  • Έρευνα έδειξε ότι αν τοποθετηθεί σε αίθουσα αναμονής ή σε κάποια ουρά, μειώνει τον αντιλαμβανόμενο χρόνο αναμονής κατά 35%
  • Εκσυγχρονίζει την εικόνα σας
  • Είναι eco-friendly καθώς μειώνει τη χρήση του χαρτιού αλλά και κατά 50% την κατανάλωση του ρεύματος
  • Δυναμική ανανέωση περιεχομένου

 

Τα business units της Intelligent Media

  • idcs logo
  • babyzone logo
  • carehub logo
  • digital doctor logo

Intelligent Media-logo

Κώστα Βάρναλη 54 Χαλάνδρι, 15233
T: 210.68.56.820
E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Μην χάσετε τις τελευταίες ενημερώσεις!
Συνδεθείτε μαζί μας.

facebook f   twitter f   linkedin f   youtube f